Plus 25% pentru AdePlast la 10 luni, cu exporturi de peste 4,5 mil. lei

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 06 decembrie 2012 26 afişări

Compania AdePlast a înregistrat în primele zece luni ale acestui an o cifră de afaceri de aproximativ 166 milioane de lei, în creştere cu aproape 25 de procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

O evoluţie îmbucurătoare în această perioadă au avut-o exporturile AdePlast către vestul Europei şi către zona Arabă, mai precis Liban", declară Marcel Bărbuţ.

In primele 10 luni ale acestui an, compania a exportat produse în valoare de peste 4,5 milioane de lei, urmând ca în 2013 AdePlast să-şi concentreze o parte importantă a resurselor de vânzări pentru creşterea acestui segment, mizând pe o dublare a valorii exporturilor. În 2012, produsele AdePlast au devenit eligibile în ţări precum Germania, Anglia, Slovacia, Elveţia, Italia sau Belgia, au fost păstrate însă şi relaţiile mai vechi cu Republica Moldova, Ungaria sau Liban.

"In ciuda distanţei, deci a costurilor de transport, produsele Adeplast rămân competitive chiar şi pe aceste pieţe extrem de concurenţiale. Acest fapt se datorează investiţiilor de dată recentă realizate de noi, dar şi de producători români din alte domenii, în urma cărora au apărut facilităţi de producţie mult mai performante decât cele ale concurenţei din vestul Europei", declară Marcel Bărbuţ.

"În 2012 am exportat peste 4,5 mii de tone de materiale finite şi ne dorim să dublăm valoarea exporturilor pentru anul viitor. Capacitatea de producţie, forţa de vânzări, dar şi acoperirea naţională ne permit să estimăm o astfel de ţintă. Am terminat investiţiile în noua hală de polistiren de la Ploieşti, vom începe montarea liniei de producţie de polistiren la Oradea şi suntem în ultima fază de construcţie cu cea de-a treia fabrică de mortare uscate, situată în Roman, care să deservească zona Moldovei" declară Alexander M. Bărbuţ, directorul de export al AdePlast.

"Efortul nostru ar trebui să inspire şi alţi producători români cu facilităţi de producţie noi. Intensificarea exporturilor la AdePlast este evident benefică pentru că aduce direct valută în conturile companiei, dar privind în ansamblu, contribuim la creşterea economică în România. Aşa putem compensa noi lipsa fondurilor europene. România trebuie să devină şi exportator de produse finite, nu doar de materie primă", declară Marcel Bărbuţ.

AdePlast este cel mai important producător român de adezivi şi mortare uscate, cu două facilităţi de producţie dezvoltate la nivel naţional, o fabrică la Ploieşti şi una la Oradea. Capacitatea totală de producţie pentru sectorul mortarelor se ridică la 700.000 de tone anual. Producţia de vopsea, tencuieli decorative şi de adezivi speciali în stare umedă se ridică la 80.000 de tone. Unitatea de producţie de vopseluri şi tencuieli decorative este una dintre cele mai moderne la nivel naţional, fiind inaugurată la începutul anului 2009 la Oradea. Incepând cu anul 2011, AdePlast a pus în funcţiune o fabrică de polistiren expandat la Ploieşti, cu o capacitate de producţie de 700.000 metri cubi pe an, iar în 2012 au fost achiziţionate utilajele pentru dotarea unor noi facilităţi de producţie de polistiren la Ploieşti şi Oradea, capacitatea crescând la 1.100.000 metri cubi anual. Astfel, Adeplast devine producătorul de termosistem numărul 1 din România, având toate materialele componente realizate în fabricile proprii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
AdePlast,
exporturi,
Barbut
/actualitate/plus-25-pentru-adeplast-la-10-luni-cu-exporturi-de-peste-4-5-mil-lei-10374662
10374662
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.