Platfoma George de la BCR devine operaţională şi pentru IMM-uri, care îşi pot gestiona afacerile digital
Platforma de banking George de la BCR, folosită în ultimii trei ani de persoane fizice, poate fi utilizată acum şi de IMM-uri şi microîntreprinderi, care îşi pot deschide un cont online şi au o serie de produse şi funcţionalităţi prin care îşi pot gestiona afacerile digital.
Platforma de banking George de la BCR, folosită în ultimii trei ani de persoane fizice, poate fi utilizată acum şi de IMM-uri şi microîntreprinderi, care îşi pot deschide un cont online şi au o serie de produse şi funcţionalităţi prin care îşi pot gestiona afacerile digital.
Prin lansarea lui George şi pentru mediul de business, BCR propune antreprenorilor un portofoliu de produse şi funcţionalităţi digitale care include digital onboarding (orice antreprenor, administrator unic de companie, îşi poate deschide un cont pentru afaceri 100% online, fără să intre în contact fizic cu banca), multiprofile (asigură gestionarea în aplicaţie a contului de business, cât şi a celui personal, şi elimină nevoia folosirii de tokenuri fizice sau a numerelor de telefon diferite), overdraft digital (oferă posibilitatea contractării unei linii de credit de până la 300.000 de lei, 100% online, cu un timp de aprobare de 15 minute, fără solicitarea altor documente). În ultimul an, peste 80.000 de IMM-uri au folosit platforma în faza de testare.
„Ultimii doi ani au demonstrat rezilienţa constructivă şi creativă a mediului de afaceri din România. Le datorăm enorm antreprenorilor, pentru că au ştiut să se adapteze şi au făcut acest lucru cu un efort impresionant, atât material, cât şi uman. În spatele afacerilor, care trec prin transformări existenţiale şi, în primul rând, digitale, sunt oameni cărora le trebuie un partener de drum ancorat în prezent şi conectat la viitor“, a declarat Sergiu Manea, CEO al BCR.
CEO-ul BCR consideră că antreprenorii au nevoie de o platformă deschisă pentru afaceri inteligente, capabilă să le simplifice viaţa, care să le ofere flexibilitate şi viteză în luarea deciziilor ce fac diferenţa în business. „Un instrument care le poate asigura transferuri mai rapide de informaţie, fluxuri de lucru mai eficiente şi servicii financiare mai rapide, fără hârtii semnate şi deplasări fizice“, a mai declarat Sergiu Manea, CEO al BCR. Platforma George are peste 1,3 milioane de clienţi persoane fizice în România, din care 300.000 din 2021.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro