Planurile financiare pentru copii, printre cele mai solicitate produse ale ING Asigurari de Viata

Autor: Ana Raduta Postat la 13 aprilie 2011 21 afişări

Planurile financiare pentru copii reprezinta circa un sfert din portofoliul total de contracte in vigoare.

De asemenea, acest tip de polite cumuleaza 30% din totalul contractelor noi din primul trimestru al anului, in crestere cu 2% fata de acelasi interval al anului trecut. Si suma medie asigurata este mai mare cu 5% fata de anul precedent, in timp ce prima bruta anuala este cu circa 7% mai mare decat in 2010.

ING Asigurari de Viata a dat startul unei noi campanii de promovare a planurilor financiare pentru copii. Campania "Configuratorul de parinti" se adreseaza atat clientilor noi, cat si celor existenti, care incheie pana pe data de 30 iunie o asigurare pentru copii la ING.

Participantii pot castiga, prin tragere la sorti, o excursie impreuna cu familia la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra din 2012 sau unul dintre premiile zilnice constand in seturi de mingi si palete. Campania se desfasoara in mediul online.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/planurile-financiare-pentru-copii-printre-cele-mai-solicitate-produse-ale-ing-asigurari-de-viata-8152828
8152828
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.