Piaţa de cablu, un business de 670 mil. euro pe an, în scădere. Numărul firmelor se reduce fie prin vânzare, fie prin faliment
Piaţa de cablu a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 672,7 milioane de euro, în scădere faţă de 2010, în condiţiile în care numărul de companii active pe piaţă a scăzut, iar bilanţul financiar general pe industrie a fost negativ.
Aceste concluzii se desprind din Anuarul Media Expres pe 2012-2013, realizat de Media Expres, revista industriei de cablu din România. Apariţia anuarului este sprijinită de Asociaţia de Comunicaţii prin Cablu, iar la revizuirea anuarului au fost folosite registrele de companii cu avize de retransmisie furnizate, la jumătatea acestui an, de Consiliul Naţional al Audiovizualului. Aflat la cea de-a zecea ediţie, anuarul conţine o serie de cifre despre companiile de cablu, care relevă, printre altele, faptul că numărul acestora este în scădere, de la 583 de companii cu activitate de distribuţie de programe TV în 2010 la 557 în 2011. "Din acestea un număr de 49 sunt fie în lichidare, fie au cifre de afaceri de 0 lei şi raportează pierderi. Alte companii din cele cu activitate în 2011 şi 2012, chiar dacă în funcţiune, au fost vândute, cum este cazul semnificativ al companiei Telemach din Piatra-Neamţ (care a fost cumpărată anul acesta de către RCS&RDS - n.red.)", se spune în comunicat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro