Peste un milion de euro din comunicare

Autor: Ioana Matei Postat la 27 martie 2013 312 afişări

Agenţia Erka Synergy Communication anunta o cifră de afaceri de afaceri de peste 1 milion de euro pentru anul 2012.

"Chiar dacă a fost un an greu, mai ales dacă luăm în calcul faptul că ne aflăm în al 5-lea an de criză, pot spune ca Erka nu a simţit deloc criză, ba chiar a încercat s-o combată şi a reuşit, zicem noi. Succesul Erka se datorează, în mare măsură, clienţilor noştri care au ales să investească şi să se dezvolte în toţi aceşti ani. La trei luni de la începerea noului an avem deja semnele ca expasiunea pornită de Decathlon inca din 2009 va continua, iar exemplul îi este urmat de Norauto şi Clinicile Anima", susţine Ruxandra Şerban, managing partner Erka Synergy Communication

"Pentru 2013 avem in plan deschiderea unei filiale Erka in afara tarii. Ne concentram atentia momentan spre Franta. Daca totul va merge bine ne dorim sa continuam acest plan de expasiune cu alte tari din vestul Europei.",a declarant Kibo Nakamura, Strategy Planner Erka Synergy Communication.

Erka Synergy Communication este o agentie de publicitate full service cu 9 ani de experienta pe piata din Romania. In portofoliul acesteia aflandu-se nume mari precum: Decathlon, Decathlon Suedia, Leroy Merlin, Cora, Yves Rocher, Clinicile Anima, Guess, Moa, Arabesque, Asociatia Casiopeea, Babyliss, Fundatia Terre des Hommes, Okaidi, Steaua MFA, Ambasada Frantei, Minet, Turbotequilla, Camera de Comert si Industrie a Frantei, Royal Canin si ASE.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/peste-un-milion-de-euro-din-comunicare-10694928
10694928
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Adevăratul indicator al crizei: numărul de angajaţi din companii a coborât pentru prima dată sub 4 milioane de oameni. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.