Parisul fără chioşcuri este ca Parisul fără Turnul Eiffel
“Parisul fără chioşcuri este ca Parisul fără Turnul Eiffel, ca Londra fără cabinele de telefon roşii, sau ca New York-ul fără taxiurile galbene”, scrie Le Figaro.
“Parisul fără chioşcuri este ca Parisul fără Turnul Eiffel, ca Londra fără cabinele de telefon roşii, sau ca New York-ul fără taxiurile galbene”, scrie Le Figaro.
Pentru 81% dintre parizieni, chioşcurile, în acelaşi fel precum coloanele Morris, sunt emblematice pentru capitală, conform unui sondaj realizat de Harris Inveractie pentru MediaKiosk, care gestionează întreţinerea a peste 400 de amplasamente.
Din 2005, gestiunea chioşcurilor a fost încredinţată Mediakiosk. De când au preluat managerierea, numărul chioşcurilor a crescut considerabil. “Dacă în 2004 erau decât 266 de chioşcuri, acum sunt 340, desfăşurate în cele 400 de amplasamente disponibile”, a declarat Jean Paul Abonnenc, director MediaKiosk.
Vânzarea de ziare nu este însă suficientă pentru a asigura traiul “chioşcurilor”. Primăria oraşului a autorizat vânzătorii să comercializeze şi suveniruri, băuturi şi umbrele. Pentru a diversifica oferta comercială, primăria din Paris a căutat să găsească un produs special, vândut doar în cadrul chioşcurilor, alegere care s-a concretizat într-o gamă de papetărie numită “Spune-mi Paris”. Începând de la jumătatea lunii mai, vom putea găsi în chioşcuri mici carnete şi cărţi poştale ilustrate cu imagini representative pentru Paris.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro