Paravion se extinde în SUA, Orientul Mijlociu şi Asia

Autor: Ioana Matei Postat la 25 aprilie 2016 191 afişări

Paravion se extinde în SUA, Orientul Mijlociu şi Asia

Agenţia de turism online Paravion va intra pe pieţe din Statele Unite ale Americii, Orientul Mijlociu şi sud-estul Asiei. Reprezentanţii companiei estimează că extinderea va genera, în 2017, circa 25% din cifra de afaceri consolidată, pe grup, a Paravion.  Anul trecut, veniturile companiei s-au ridicat la 46 milioane euro în România, respectiv 21 milioane euro în Turcia, cifra de afaceri consolidată depăşind 65 milioane euro.

Existenţa unor segmente mari de consumatori cu putere de cumpărare şi preferinţa pentru achiziţia online, dar şi evoluţia spectaculoasă înregistrată la nivel european, au dus la extinderea Paravion pe încă două continente, potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii Paravion. Noile pieţe pe care va intra agenţia sunt SUA, Kuwait, Qatar, Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Indonezia, Filipine, Malaezia şi Taiwan.

”Paravion este deja prezentă în toate ţările din zona euro prin site-ul paravion.uk.com, cu care am înregistrat creşteri fulminante în primul trimestru din 2016, faţă de perioada similară a anului trecut: 580% în trafic şi 840% în număr de tranzacţii. Pentru că tehnologia ne permite acum replicarea uşoară a business-ului şi în alte ţări, am decis să lansăm, simultan, pe toate pieţele noi, site-ul www.paraviontour.com. Am optat pentru extinderea în SUA, Orientul Mijlociu şi Asia datorită gradului de adopţie a limbii engleze în rândul clienţilor, dar şi pentru că aici există o preferinţă pentru dolar american, ca monedă de plată”, spune Remus Vişan, Managing Director Paravion.

Potrivit acestuia, lansarea site-ului paraviontour.com este estimată să aibă loc până la finalul lunii aprilie, iar suportul va fi asigurat în limba engleză de către echipa de call-center din România. Plăţile pe site se vor face în dolari americani. În ceea ce priveşte impactul extinderii asupra business-ului Paravion, Remus Vişan estimează că noile pieţe vor contribui cu 25% la cifra de afaceri a anului 2017, în contextul în care pieţele respective au un potenţial foarte ridicat.

Paravion este prezentă pe piaţa europeană de turism în ţări ca Marea Britanie, Spania, Ungaria, Bulgaria sau Cipru, şi are agenţi de turism vorbitori de engleză, italiană, maghiară, bulgară, turcă, greacă şi spaniolă. Agenţia activează, din 2015, şi în Turcia, sub brandul Bavul.com, achiziţionat de la gigantul Turkcell, liderul pieţei telecom din această ţară.

Potrivit unui interviu anterior acordat Business Magazin, Remus Vişan a ales calea antreprenoriatului imediat după finalizarea Facultăţii de Turism din Timişoara, având deja 4 ani de experienţă în turism, într-o agenţie locală. Venit în Bucureşti, a început businessul de turism cu o agenţie clasică, „la stradă“.

Nimeni nu ştia care e piaţa clienţilor individuali, ce potenţial are şi cum să ajungi la ei. Tot atunci, în 2005, internetul începuse să prindă avânt în Bucureşti, noi eram dependenţi de el, aşa că ne-am întrebat dacă mai sunt şi alţii ca noi. Decizia s-a luat imediat, am ales rapid partenerul IT – Zitec – şi am lansat Paravion.ro“, povestea Vişan.

În 2010, businessul fondat de Remus Vişan a fost achiziţionat de fondul de investiţii spaniol GED, iar în 2013 a început să se extindă la nivel international.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/paravion-se-extinde-in-sua-orientul-mijlociu-si-asia-15272101
15272101
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.