(P) Se lansează DMSconnect - pentru optimizarea fluxului de documente

Postat la 23 iulie 2020 54 afişări

Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020

DMSconnect este o platformă inteligentă de management a documentelor pentru o evidenţă clară, accesibilă şi la îndemâna oricui. Gradul de accesibilitate a acestei soluţii este unul înalt, fiind unul de tip software, care se adresează atât IMM-urilor, cât şi companiilor mari, iar integrabilitatea este avansată. DMSconnect poate fi integrată cu alte soluţii proprii precum sisteme CRMconnect, magazine online, warehouse management, portal B2B pentru lantul de aprovizioanare şi distribuţie, dar şi cu soluţii de la companii terţe.

„Proiectul vine în întâmpinarea mediului de business din România pentru a oferi o soluţie pentru un sistem integrat şi accesibil de management a documentelor. Oferim o perioadă de 180 zile de utilizare gratuită şi siguranţa că organizaţia din care faci parte va face un pas important în direcţia digitalizării”, a declarat Bogdan Minoiu, CEO Direct Consulting Advertising SRL şi Fondator DMSconnect.

Bogdan Minoiu este un susţinător avid al tehnologizării, cu peste 7 ani de experienţă în soluţii EDI (EDIconnect), cu un portofoliu de peste 1200 clienti în industrii precum FMCG şi retail.

Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Competitivitate, Axa Prioritară 2 "Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă", Obiectiv specific 2.2. „Creşterea contribuţiei sectorului TIC pentru competitivitatea economică”, Acţiunea 2.2.1 „Sprijinirea creşterii valorii adăugate generate de sectorul TIC şi a inovării în domeniu prin dezvoltarea de clustere”. Valoarea totală a proiectului este de 2.912.814,24 RON, din care 1.547.343,33 RON asistenţă financiară nerambursabilă. Proiectul se implementează în Municipiul Tulcea pe o durată de 36 luni, respectiv între 04.08.2017 - 03.08.2020.

Obiectivul general al proiectului constă în realizarea unei platforme informatice inovatoare de arhivare electronică a documentelor şi management al documentelor, de interes internaţional ce va integra pe verticală soluţiile TIC în scopul creşterii competitivităţii sectoarelor TIC, Energie, Industrie alimentară, Sănătate, Textile/Pielărie/Lemn, urmare a desfaşurării activităţilor de cercetare-dezvoltare-inovare.

Proiectul vizează dezvoltarea unei platforme SaaS inovativă de arhivare electronică a documentelor ce integrează soluţii standard de arhivare a documentelor scanate si a documentelor furnizate, prin intermediul unor fluxuri de fisiere in format EDI (electronic data interchange).

Obiectivele organizaţionale implică achizitia de 6 noi echipamente, 12 licente şi 1 aplicaţie informatică necesare realizării infrastructurii IT pentru dezvoltarea aplicaţiei informatice prin cresterea cifrei de afaceri cu 10% anual, achiziţia de componente hardware şi software şi modernizare care să susţină disponibilitatea, redundanţa si viteza de încărcare a soluţiei SaaS oferită de către Direct Consulting Advertising SRL, creşterea competititvităţii companiilor din domeniile Tehnologiei informaţiei,  Energie, Industrie alimentară, Sănătate, Textile/Pielărie/Lemn prin utilizarea serviciilor IT disponibile pe platforma informatică, cresterea gradului de inovare din domeniile stiintifice (Tehnologii, sisteme şi infrastructuri de comunicaţii).

Obiectivele financiar-economice se realizează prin înregistrarea unor rezultate favorabile ca urmare a implementării proiectului, cu o creştere agregată de aproximativ 30% în anii de operare si crearea unui portofoliu de clienţi si de produse ce va determina creşterea cifrei de afaceri  prin introducerea pe piaţă a produsului  inovator, cu o medie anuală de 10% în primii 3 ani post-implementare.

Rezultatele proiectului vor consta în management de proiect, cercetare industrială, analiză a tehnologiilor nou-aparute la nivel software, dezvoltare experimentală, inovare de proces, achiziţia de echipamente IT, achiziţia de licenţe, achizitia aplicaţiei informatice cu module precum administrarea de metadata documente, arhivarea electronică, scanarea şi OCR, arhivarea documente EDI, căutarea simplă/avansată, registratură electronică, gestionarea de conţinut documente, crearea şi optimizarea fluxurilor şi procedurilor organizaţionale, raportare & business intelligence, colaborare documente, acces securizat, facturare recurentă şi automatizată, administrare companii şi activitati de informare şi publicitate prin promovarea produsului dezvoltat prin proiect şi prin promovarea acestuia pe scară largă, instruirea de personal şi audit al proiectului.

Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
documente,
proiect

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.