OLX lansează un serviciu nou, dedicat antreprenorilor care vor să îşi promoveze afacerea

Autor: Florin Casota Postat la 13 iunie 2017 469 afişări

OLX lansează un nou serviciu dedicat utilizatorilor care doresc să-şi promoveze afacerea, atât local, cât şi la nivel naţional, pe cele trei site-uri din portofoliu: OLX.ro, Autovit.ro şi Storia.ro.

OLX lansează un serviciu nou, dedicat antreprenorilor care vor să îşi promoveze afacerea

Noua platformă le permite utilizatorilor să-şi seteze singuri campaniile de promovare, direct pe publicitate.olx.ro. Aceştia îşi pot seta un buget cuprins între 100 şi 1.500 de euro, iar plata se face online. Utilizatorii pot alege zonele geografice de interes pentru afacerea lor şi pot selecta categoriile în care îşi doresc ca reclama lor să fie afişată, prin bannere neintruzive şi care respectă standardele IAB. Utilizatorii îşi pot accesa oricând contul pentru a verifica detaliile campaniei şi evoluţia acesteia.

Serviciul poate fi folosit atât de antreprenorii care vor să îşi promoveze serviciile şi produsele, cât şi de către agenţiile de media si PR, care îşi pot publica şi administra, în doar câteva minute, campaniile de publicitate.

“Soluţia a venit natural, ca o completare a serviciilor de promovare pe care deja le oferim clienţilor business şi nevoia lor de a putea targeta două criterii importante: geografic şi la nivelul celor 11 categorii disponibile pe OLX. Prin această platformă self-served, ne-am propus să conectăm business-urile din orice colţ al ţării cu milioanele de utilizatori care caută, descoperă şi cumpără de pe site-urile noastre. Astfel, oricine poate să-şi promoveze produsele, serviciile sau afacerea către persoanele interesate, printr-o targetare potrivită lor. De exemplu, un service auto din Oradea se poate promova în categoriile auto din OLX şi Autovit.ro, către utilizatorii locali care sunt interesaţi de serviciile sale. Întreg procesul este securizat, iar rezultatele pot fi verificate în timp real.”, menţionează Andrei Bereandă, Head of Advertising Sales, în cadrul OLX Group România.

Departamentul de Advertising al OLX Group România s-a înfiinţat în luna octombrie 2015 şi este structurat în două mari segmente; programmatic şi vânzări directe.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.