O nouă lovitură dată de Tesla. După ce a devenit a şasea cea mai valoroasă companie din lume, intră şi pe cea mai mare piaţă auto la nivel global
Tesla se află în prezent în căutarea unui director de design în China şi plănuieşte să deschidă un nou studio în Shanghai sau Beijing, potrivit unor surse citate de agenţia de ştiri Reuters.
Managerii de resurse umane ai constructorului american caută candidaţi „bi-culturali”, cu cel puţin 20 de ani de experienţă, care sunt familiarizaţi cu gusturile cetăţenilor chinezi şi pot acoperi decalajele dintre SUA şi China.
Câţiva candidaţi au fost intervievaţi de Franz von Holzhausen, global design chief în cadrul Tesla, însă momentan nu este clar numărul de candidaţi care au fost abordaţi de companie şi recrutori.
Tesla a înregistrat o creştere impresionantă în primele zile ale anului. Capitalizarea de piaţă a ajuns la 834 de miliarde de dolari, fapt ce face din producător a şasea cea mai valoroasă companie la nivel mondial, peste Facebook, Berkshire Hathaway şi Alibaba.
Săptămâna trecută, CEO-ul şi fondatorul Elon Musk, care deţine 21% din acţiunile Tesla, l-a depăşit pe şeful Amazon Jeff Bezos şi a devenit cel mai bogat om din lume, cu o avere estimată de Bloomberg Billionaires Index la 209 miliarde de dolari.
China reprezintă cea mai mare piaţă auto din lume şi a doua piaţă pentru Tesla după Statele Unite. Potrivit firmei de consultanţă LMC Automotive, vânzările de maşini electrice din China pot ajunge la 1,5 milioane în 2021. Anul trecut, Tesla a livrat 499.550 de automobile, cu doar 450 de unităţi sub ţinta de 500.000.
Două dintre sursele citate de Reuters spun că modelul dezvoltat pentru piaţa chineză ar fi unul low-cost, cu un preţ estimat la 25.000 de dolari
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro