O agenţie locală specializată în vacanţe exotice îşi extinde portofoliul şi include în ofertă destinaţii din Europa

Autor: Andra Stroe Postat la 23 iulie 2020 59 afişări

O agenţie locală specializată în vacanţe exotice îşi extinde portofoliul şi include în ofertă destinaţii din Europa

Ca răspuns la scăderea cererii din industria turistică pe fondul răspândirii pandemiei de coronavirus, jucătorii din domeniu caută să se reinventeze pentru a încuraja clienţii să plece din nou în vacanţă. Una dintre soluţiile găsite de reprezentanţii Eturia, agenţie specializată pe vacanţe exotice, a fost lărgirea portofoliului prin includerea în oferta de destinaţii şi ţări europene, sejururile în Europa fiind disponibile până acum la cerere, doar clienţilor fideli. Astfel, agenţia va avea de acum în oferă destinaţii din Grecia, Cipru, Elveţia, Islanda, Italia sau Sudul Franţei.

Potrivit reprezentanţilor Eturia, în topul preferinţelor clienţilor companiei se află în continuare grupurile cu tour-leader Eturia, pachete care au totul inclus (de la zborurile până la destinaţie şi zboruri interne cu taxele de aeroport incluse, cazări selecţionate şi mesele specificate în program şi până la ghizi locali, excursii, taxe de acces la obiective, transferuri, chiar şi bacşişurile şoferilor şi ghizilor). Agenţia a decis şi să limiteze numărul maxim de participanţi, astfel încât să poată fi respectată distanţa socială.

„Ne gândim la siguranţa tuturor, asigurarea medicală, una dintre cele mai complexe de pe piaţă, este inclusă implicit în toate pachetele noastre şi acoperă îmbolnavirea de COVID-19 înainte sau în timpul călătoriei. Iar, pentru a reduce la minimum orice risc în grupurile noastre, acestea vor avea un numar redus de turişti – vom închide grupurile la 12, 14 sau 16 persoane, în funcţie de specificul circuitului şi destinaţiei. Mai mult, în acest timp de vacanţe, vom folosi sisteme audio guide, pentru ca persoanele din grup să nu fie nevoite să stea aproape de ghidul local pentru a auzi informaţia şi să se poată păstra distanţarea socială,” a spus Ana Maria Gherasim, sales manager Eturia. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
clienti,
vacanta,
agentie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.