Mii de români au sunat la Protecţia Consumatorului în doar două luni
În mai puţin de două luni, 10.000 de persoane au apelat noul număr de telefon al Protecţiei Consumatorului – 021/9551. Apelurile au fost rezultatul campaniei „o9atitudine! - InfoUtile” iniţiată cu scopul de a încuraja consumatorii să se informeze cu privire la produse şi servicii şi la modul în care pot depune o reclamaţie sau sesizare.
Campania a fost iniţiată ca urmare a intrării în vigoare, începând cu 6 ianuarie 2013, a Ordinului nr. 473 din 03/02/2012, pentru modificarea Ordinului Preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor nr. 72/2010, ce vizează noul Telefon al Consumatorului InfoCons – 021/9551. Numărul este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, cu tarif normal în reţeaua Romtelecom.
Campania de informare a început pe 10 februarie printr-o colaborare între InfoCons, ziarul oficial al Mişcării de Protecţie a Consumatorilor din România, compania de asigurări Metropolitan Life şi de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (A.N.P.C.P.P.S.România - InfoCons) în parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro