Mii de români au sunat la Protecţia Consumatorului în doar două luni

Autor: Ioana Matei Postat la 24 aprilie 2013 71 afişări

În mai puţin de două luni, 10.000 de persoane au apelat noul număr de telefon al Protecţiei Consumatorului – 021/9551. Apelurile au fost rezultatul campaniei „o9atitudine! - InfoUtile” iniţiată cu scopul de a încuraja consumatorii să se informeze cu privire la produse şi servicii şi la modul în care pot depune o reclamaţie sau sesizare.

Mii de români au sunat la Protecţia Consumatorului în doar două luni

Campania a fost iniţiată ca urmare a intrării în vigoare, începând cu 6 ianuarie 2013, a Ordinului nr. 473 din 03/02/2012, pentru modificarea Ordinului Preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor nr. 72/2010, ce vizează noul Telefon al Consumatorului InfoCons – 021/9551. Numărul este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, cu tarif normal în reţeaua Romtelecom.

Campania de informare a început pe 10 februarie printr-o colaborare între InfoCons, ziarul oficial al Mişcării de Protecţie a Consumatorilor din România, compania de asigurări Metropolitan Life şi de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (A.N.P.C.P.P.S.România - InfoCons) în parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/mii-de-romani-au-sunat-la-protectia-consumatorului-in-doar-doua-luni-10791328
10791328
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.