Meda Prod lansează mezeluri 1 Mai

Autor: Ioana Matei Postat la 11 aprilie 2013 394 afişări

Piaţa mezelurilor a fost în ultimii ani în continuă scădere – în timp ce preţurile au tot crescut, românii au început să consume din ce în ce mai puţine preparate din carne. Contextul a determinat Meda Prod, unul dintre primii 20 de producători de mezeluri din România, să îşi propună pentru acest an extinderea portofoliului de produse pe segmentul economy, aducând pe piaţă un nou brand, construit de la zero.

Meda Prod lansează mezeluri 1 Mai

Brieful a ajuns direct pe masa diviziei de branding a agenţiei Propaganda, care a primit provocarea de a crea pentru acest brand nou o identitate puternică şi atractivă. Noul brand se adreseze clasei muncitoare, adică unui segment cu care niciun brand de mezeluri nu a mai vorbit până acum, în mod direct.

Conceptul creativ propus de echipa Propaganda Brand New a plecat, pe de o parte, de la target - în urma unei analize atente a românului care urma să consume noile produse, a stilului său de viaţă, a preocupărilor de zi cu zi. Pe de altă parte, s-a ţinut cont de însuşirile noului produs – dedicat muncitorilor prin tot ceea ce îl caracterizează: este săţios, ieftin şi gustos.

”În România există mulţi oameni simpli care muncesc mult, care adesea trebuie să facă muncă fizică şi care au nevoie de un combustibil pe măsură, care să le dea energie şi forţă pentru efortul zilnic la care sunt supuşi. Am vrut să ne adresăm acestor oameni într-un mod cât mai direct, pentru că produsele au fost gândite special pentru nevoile lor: le dau energie, sunt gustoase şi săţioase, dar şi la buzunare uşoare. Pentru că nu e suficient să fie bune, trebuie să fie şi îndestulătoare.” spune Diana Caracota, planner Propaganda

“Ce pot spune despre proiect, este că m-a bucurat şi surprins (plăcut) în acelaşi timp faptul că clientul a înţeles că pentru aşa un nume este nevoie şi de un univers vizual pe măsură, univers inspirat evident atât din perioada comunistă (cea mai bogată, dealtfel, din punct de vedere vizual şi clişeistic), cât şi din realităţile zilelor noastre.

Folosirea elementelor din zona insignelor şi decoraţiilor de dinainte de revoluţie conferă memorabilitate şi, poate, un uşor aer nostalgic, familiar. în ceea ce priveşte etichetele de produs, am optat pentru simplitate, contrast şi culoare puternică pentru vizibilitate la raft.” spune Vlad Bojan, head of design, Propaganda Brand New.

Mezelurile 1 MAI au fost lansate deja în magazine alături de campania in-store, care are ca obiectiv poziţionarea acestui brand ca mezelurile clasei muncitoare. Sloganul campaniei este ”Mezeluri pentru cei care merg la muncă, nu la birou”, iar vizualurile portretizează universul muncitorilor români din mai multe domenii, la care se adaugă replici şi mesaje care li se adresează în mod direct într-o formă amuzantă şi camaraderească.

“Pentru noi este primul brand care se adresează unui segment de consumatori la care primează preţul produsului. Însă preţul mic trebuia tradus în universul consumatorilor, în valorile şi atitudinile lor. Ne-a suprins plăcut propunerea, am testat-o în nişte focus grupuri şi sperăm să confirme aşteptările.

Diferenţierea pe piaţa mezelurilor, unde toţi spun tradiţional sau gustos, e greu de obţinut. Un lucru inedit în timpul şedinţei foto, făcute pe un şantier pentru posterele 1 Mai, a fost să observăm că muncitorii de acolo, în pauza de masă, aveau acelaşi sandwich denumit <submarin> făcut din jumătate de pâine şi salam, ca cel pe care unul dintre personajele noastre îl ţinea în mână, în poster,” spune Mihai Dinculescu, senior brand manager, Meda Prod

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/meda-prod-lanseaza-mezeluri-1-mai-10736577
10736577
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cum au vândut toate guvernele cea mai valoroasă resursă a României în Occident, punând în pericol chiar viitorul ţării? O discuţie cu Cristian Hostiuc, ZF şi Costi Mocanu, Aleph News-STIU

ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
Riadul neagă orice împlicare în asasinarea directorului programului  nuclear din Iran: „Nu este politica Arabiei Saudite să se lanseze în asasinate” Riadul neagă orice împlicare în asasinarea directorului programului nuclear din Iran: „Nu este politica Arabiei Saudite să se lanseze în asasinate”
Marea Britanie a devenit prima ţară din lume care a aprobat vaccinul împotriva COVID-19 produs de Pfizer / BioNTech pentru utilizare pe scară largă
MonitorulApararii
Aliaţi şi inamici ai României, cei dintotdeauna şi cei de acum Aliaţi şi inamici ai României, cei dintotdeauna şi cei de acum
1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă
MonitorulPartidelor
Băsescu: Iohannis a vrut Arcul de Triumf doar pentru el. Urât moment al trufiei unui preşedinte Băsescu: Iohannis a vrut Arcul de Triumf doar pentru el. Urât moment al trufiei unui preşedinte
Deputat PNL: Inevitabilul s-a produs
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.