Mai mult alcool şi mâncare în cinematografele americane

Autor: Ioana Matei Postat la 31 august 2013 133 afişări

Din ce în ce mai puţine persoane aleg să vadă filmele la cinema, iar audienţele scad în toată lumea. Acesta este motivul pentru care lanţul american de cinematografe AMC Entertainment a fost vândut anul trecut celui mai bogat chinez, mogulul Wang Jianlin, iar anul acesta, a fost listat la bursă, potrivit quartz.com Lanţul american operează 340 de săli de cinema, majoritatea aflate în Statele Unite ale Americii. Anul trecut, acesta a avut un profit de 41,4 milioane de dolari şi o cifră de afaceri de 2,69 miliarde dolari

Mai mult alcool şi mâncare în cinematografele americane

 Media cheltuielii pentru un client al cinematografelor  at AMC a fost de 9,04 dolari pentru un bilet ş de 3,92 de dolari pentru mancare şi băutură, mai mari decât ale celorlalţi competitori din SUA. Preţurile pentru bilete au crescut cu 3.5% anul trecut, dar tendinţa a fost de scădere, prin urmare strategia celor care conduc afacerea a fost ca oamenii să mănânce şi să bea mai mult cât timp sunt la film. Biletele aduc 67% din venituri, iar mâncarea şi băutura, 29%.

Pentru a-şi creşte profitul, AMC a extins categoria de băuturi şi alimente, 44 dintre cinematografele companiei servesc acum alcool la baruri numite MacGuffins. Mai mult decât atât, la 11 dintre sălile de cinema, se pot comanda feluri complete de mâncare pe care oamenii le pot savura în timpul filmului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
mancare,
cinematografe,
alcool
/actualitate/mai-mult-alcool-si-mancare-in-cinematografele-americane-11284681
11284681
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.