Magazinele online trebuie sa investeasca in castigarea increderii potentialilor clienti
Proprietarii de magazine online trebuie sa investeasca in castigarea increderii potentialilor clienti, care, potrivit unui studiu GfK, explica reticenta fata de achizitiile online prin incertitudinile legate de securitatea procesului, a site-ului si a datelor personale.
"Comertul online se bazeaza pe incredere. Un studiu GfK arata ca, in proportie de 83%, cei intervievati si-au exprimat reticenta fata de achizitiile online prin incertitudinile legate de securitatea site-ului, a procesului de cumparare si datelor personale, la care se adauga posibilele fraude", a declarat directorul Business Development al GeCAD ePayment, Cristian Herghelegiu, la un eveniment de specialitate organizat de BUSINESS Magazin.
El a adaugat ca proprietarii de magazine online trebuie sa investeasca in cresterea securitatii site-urilor, prin achizitionarea de sisteme antifrauda de prevenire a fraudelor si introducerea de standarde de securitate, unul dintre acestea fiind 3D Secure.
Herghelegiu a amintit ca procentul tentativelor de frauda inregistrate in 2010 in magazinele online care folosesc solutia ePayment a fost de 0,24%, in scadere cu 50% fata de 2009, sistemul antifrauda protejand magazinele online si clientii acestora de pierderi de aproape 900.000 euro.
Cititi mai multe pe www. mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro