Magazinele online trebuie sa investeasca in castigarea increderii potentialilor clienti

Postat la 29 iunie 2011 13 afişări

Proprietarii de magazine online trebuie sa investeasca in castigarea increderii potentialilor clienti, care, potrivit unui studiu GfK, explica reticenta fata de achizitiile online prin incertitudinile legate de securitatea procesului, a site-ului si a datelor personale.

"Comertul online se bazeaza pe incredere. Un studiu GfK arata ca, in proportie de 83%, cei intervievati si-au exprimat reticenta fata de achizitiile online prin incertitudinile legate de securitatea site-ului, a procesului de cumparare si datelor personale, la care se adauga posibilele fraude", a declarat directorul Business Development al GeCAD ePayment, Cristian Herghelegiu, la un eveniment de specialitate organizat de BUSINESS Magazin.

El a adaugat ca proprietarii de magazine online trebuie sa investeasca in cresterea securitatii site-urilor, prin achizitionarea de sisteme antifrauda de prevenire a fraudelor si introducerea de standarde de securitate, unul dintre acestea fiind 3D Secure.

Herghelegiu a amintit ca procentul tentativelor de frauda inregistrate in 2010 in magazinele online care folosesc solutia ePayment a fost de 0,24%, in scadere cu 50% fata de 2009, sistemul antifrauda protejand magazinele online si clientii acestora de pierderi de aproape 900.000 euro.

Cititi mai multe pe www. mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/magazinele-online-trebuie-sa-investeasca-in-castigarea-increderii-potentialilor-clienti-8410003
8410003
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.