Lidl ajunge la 135 de magazine
Reţeaua de magazine de discount Lidl inaugurează un nou magazin, reţeaua sa din România ajungând astfel 135 de unităţi. Deschiderea este programată pentru luni, 13 februarie, la Constanţa, oraş în care mai există un spaţiu al aceleiaşi reţele. De la începutul acestui an, Lidl a mai deschis alte patru spaţii, fiind în acest moment unul dintre comercianţii cu cel mai rapid ritm de expansiune. Conform declaraţiilor oficialilor companiei, până la finalul acestui an reţeaua ar urma să ajungă la 200 de magazine.
Discounterii au fost campionii crizei în segmentul comerţului: au deschis în ultimii trei ani peste 220 de magazine şi au ajuns la vânzări cumulate de 1,2 miliarde de euro. Pentru a-şi atrage cumpărători, acum se duelează în segmentul discounterilor peste 430 de spaţii de vânzare numite Lidl, Penny, Profi, Minimax Discount sau Red Market. Lidl a avut în 2010 o cifră de afaceri de 1,4 mld. lei faţă de 1,3 mld de lei în 2009 şi pierderi de 59 de milioane de lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro