Lidl ajunge la 135 de magazine

Autor: Ioana Mihai Postat la 09 februarie 2012 7 afişări

Reţeaua de magazine de discount Lidl inaugurează un nou magazin, reţeaua sa din România ajungând astfel 135 de unităţi. Deschiderea este programată pentru luni, 13 februarie, la Constanţa, oraş în care mai există un spaţiu al aceleiaşi reţele. De la începutul acestui an, Lidl a mai deschis alte patru spaţii, fiind în acest moment unul dintre comercianţii cu cel mai rapid ritm de expansiune. Conform declaraţiilor oficialilor companiei, până la finalul acestui an reţeaua ar urma să ajungă la 200 de magazine.

Discounterii au fost campionii crizei în segmentul comerţului: au deschis în ultimii trei ani peste 220 de magazine şi au ajuns la vânzări cumulate de 1,2 miliarde de euro. Pentru a-şi atrage cumpărători, acum se duelează în segmentul discounterilor peste 430 de spaţii de vânzare numite Lidl, Penny, Profi, Minimax Discount sau Red Market. Lidl a avut în 2010 o cifră de afaceri de 1,4 mld. lei faţă de 1,3 mld de lei în 2009 şi pierderi de 59 de milioane de lei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Lidl,
magazine,
magazine
/actualitate/lidl-ajunge-la-135-de-magazine-9220969
9220969
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.