Lidl ajunge la 132 de magazine prin deschiderea a două noi spaţii
Reţeaua de magazine de discount Lidl inaugurează două noui magazine, reţeaua sa din România ajungând astfel 132 de unităţi. Noile deschideri sunt programate pentru luni, 23 ianuarie, la Craiova (Dolj) şi Paşcani (Iaşi). Inaugurările sunt programate la doar o săptămână de la ultima deschidere, de 16 ianuarie, la Bistriţa, în judeţul Bistriţa Năsăud.
Discounterii au fost campionii crizei în segmentul comerţului: au deschis în ultimii trei ani peste 220 de magazine şi au ajuns la vânzări cumulate de 1,2 miliarde de euro. Pentru a-şi atrage cumpărători, acum se duelează în segmentul discounterilor peste 430 de spaţii de vânzare numite Lidl, Penny, Profi, Minimax Discount sau Red Market.
Lidl a avut în 2010 o cifră de afaceri de 1,4 mld. lei faţă de 1,3 mld de lei în 2009 şi pierderi de 59 de milioane de lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro