Liderii pieţei locale de business, „profesori” de e-commerce şi digital marketing în cadrul unui summit online

Autor: Andra Stroe Postat la 22 octombrie 2020 64 afişări

Liderii pieţei locale de business, „profesori” de e-commerce şi digital marketing în cadrul unui summit online

Anul acesta, în zilele de 2 şi 3 noiembrie, are loc a 15-a ediţie a GpeC Summit, „unul dintre cele mai importante evenimente de e-commerce şi digital marketing din România”, potrivit organizatorilor. În cadrul evenimentului, primul speaker care va lua cuvântul este Dan Ariely, aflat în topul Bloomberg al celor mai influenţi 50 de gânditori contemporani, fiind profesor universitar în Psihologie şi Economie Comportamentală la Duke University, cercetător ştiinţific, speaker şi autor al bestseller-urilor Irationally Yours, Predictably Irrational, The Upside of Irrationality şi The (Honest) Truth About Dishonesty. Lui i se vor alătura alţi şapte speakeri internaţionali, „unii dintre cei mai buni specialişti din întreaga lume”, după cum îi descriu organizatorii summitului: Andy Crestodina – expert în Content Marketing şi SEO, autor al cărţii Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing; Talia Wolf – unul din cei mai influenţi experţi în Optimizarea Conversiilor (CRO) la nivel mondial; Els Aerts – expert în User Research şi User Experience cu peste 3.500 de teste UX la activ; Karl Gilis – aflat în top 3 cei mai buni experţi din lume în User Experience şi Optimizarea Conversiilor; Nancy Harhut – specialist în Behavioral Marketing, inclusă în Top 50 cei mai buni specialişti internaţionali în E-Mail Marketing;  Wil Reynolds – expert în SEO, PPC şi Analytics, Fondatorul Seer Interactive şi Rand Fishkin – expert în SEO şi Marketing Online, Co-Fondator SparkToro şi autor al cărţii Lost and Founder: A Painfully Honest Field Guide to the Startup World.

Pe lângă speakerii internaţionali, GPeC Summit Online reuneşte peste 25 de speakeri şi traineri români cu o vastă experienţă în E-Commerce şi Digital Marketing: Iulian Stanciu (eMAG), Felix Pătrăşcanu (FAN Courier), Raluca Radu (Answear & MTH Digital), Cristi Movilă (VTEX), Ioana Acsinia (Orange), Sebastian Cosmor (Retargeting.biz), Bogdan Colceriu (Frisbo), Florin Filote (eMAG Marketplace), Dorin Boerescu (2Performant), Valentin Radu (Omniconvert), Roxana Hurducaş (Consultant Marketing), Anabela Luca (adLemonade), Cosmin Dărăban (Gomag), Horia Neagu (Napoleon Digital), Cristian Ignat (Canopy), Andrei Cânda (iSense Solutions), Mihai Vînătoru (DWF), Monica Cadogan (Vivre), Alexandru Negrea (Social Smarts), Alexandra Tudor (Canopy), Dragoş Smeu (Mavericks), Liviu Taloi (ECOMpedia), Cătălin Macovei (MOLOSO), Eugen Potlog (UX Studio), Bogdan Manolea (TRUSTED.ro) şi Andrei Radu (GPeC).

În prima zi a evenimentului va avea loc conferinţa GpeC, în cadrul căreia sunt abordate subiecte de interes pentru magazinele online, antreprenorii care doresc să pornească un business online, conferinţă care se adresează tuturor celor care activează în Digital Marketing. În paralel cu aceasta se vor organiza o serie de 15 cursuri de E-Commerce & Digital Marketing, axate pe sfaturi ale specialiştilor pentru a avea un magazin online de succes, iar la final va avea loc festivitatea de premiere. A doua zi a evenimentului este dedicată exclusiv speakerilor internaţionali.

„Sărbătorim 15 ani de GPeC cu cel mai bun lineup de până acum: peste 30 de speakeri şi traineri internaţionali şi români şi peste 38 de ore de conţinut practic dedicat antreprenorilor, magazinelor online şi tuturor celor interesaţi de a se dezvolta în e-commerce şi digital marketing”, spune Andrei Radu, CEO & founder GPeC. Organizatorii evenimentului spun că prima serie de bilete, disponibilă până pe 23 octombrie, va fi vandută la preţuri reduse.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
ecommerce,
summit

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.