Librex, magazin online specializat în comercializarea de carte, estimează pentru 2021 o cifră de afaceri de 2,5 milioane euro, faţă de 1 milion euro în 2020, şi a început livrările în străinătate

Autor: Roxana Rosu Postat la 19 august 2021 32 afişări

Librex, magazin online specializat în comercializarea de carte, estimează pentru 2021 o cifră de afaceri de 2,5 milioane euro, faţă de 1 milion euro în 2020, şi a început livrările în străinătate

Librex, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de carte, estimează pentru 2021 o cifră de afaceri de 2,5 milioane euro, faţă de 1 milion euro în 2020, bazându-se pe ritmul de creştere din ultimii ani şi veniturile din primul semestru.

Astfel, în primele şase luni din acest an, librăria online a avut vânzări de 920.000 de euro.

De asemenea, pentru anul în curs, Librex vrea să dezvolte segmentul de cărţi în limba engleză şi să introducă produse de papetărie, jocuri şi jucării, în ultimul trimestru al anului.

„ Creşterea noastră a fost liniară şi sănătoasă, însă compania a cunoscut adevărate boom-uri în ultimii trei ani. Eliminarea taxei de transport la orice comandă, oriunde în ţară, a influenţat poate cel mai mult aceste creşteri. Ceea ce s-a dorit a fi un gest de solidaritate faţă de cititori la începutul pandemiei (pe care l-am menţinut timp de un an, fiind singurul agent economic care a făcut acest lucru) s-a transformat într-o oportunitate de dezvoltare, dublu motiv de bucurie pentru noi – am fost alături de cititori într-o perioadă dificilă, iar compania a crescut exponenţial.”, Ionuţ Radu, fondator Librex.

Ca urmare a cererii din ţările cu comunităţi mari de români, respectiv Spania, Italia şi Germania, Librex a început să livreze şi în străinătate, compania investind în adaptarea softului pentru comenzi şi a extins personalul din depozit cu 20%.

La nivel de business, Librex aşteaptă un volum al livrărilor în afara ţării de cel puţin 1500 de comenzi lunare, care să stimuleze o creştere de minimum 10% a cifrei de afaceri pentru anul în curs. Pentru 2022, compania estimează că serviciul de livrare internaţională va creşte susţinut şi că va reprezenta o pondere de 12 – 15% din businessul companiei.

Compania a fost înfiinţată în 2010 de Ionuţ Radu, la vârsta de 27 de ani, cu o investiţie de 30.000 de euro. El a rămas unic asociat până în prezent.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
companie,
cifra de afaceri,
estimare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.