Lanţul german dm drogerie markt anunţă o creştere de aproape 20% a cifrei de afaceri în plan local. Câte unităţi a deschis compania în acest an

Autor: Andra Stroe Postat la 18 noiembrie 2021 72 afişări

Lanţul german dm drogerie markt anunţă o creştere de aproape 20% a cifrei de afaceri în plan local. Câte unităţi a deschis compania în acest an

Singurul lanţ internaţional de drogherii prezent pe piaţa românească, dm drogerie markt, a marcat în 30 septembrie sfârşitul anului financiar, înregistrând o creştere a cifrei de afaceri de 19,50%.

Compania a ajuns anul acesta la o cifră de afaceri de 628 de milioane de lei, de la 525 de milioane de lei, venituri înregistrate în anul precedent. Creşterea, spun reprezentanţii businessului, se datorează celor 981 angajaţi activi şi celor 117 filiale, dintre care cinci deschise în 2021 la Timişoara, Sibiu, Sfântu Gheorghe, Iaşi şi Floreşti (Cluj). Totodată, nivelul investiţiilor rămâne ridicat, o mare parte din sume fiind direcţionate către noile filiale, dar şi către modernizarea celor existente, iar în acest an şi către extinderea depozitului central, cu 5.300 de metri pătraţi, ajungând la o suprafaţa totală de 12.800 de metri pătraţi. Astfel, împreună cu echipa din depozitul central, care a crescut cu 60 de noi angajaţi, sunt susţinute planurile de expansiune şi sunt eficientizate operaţiunile logistice. Una dintre eficientizările majore vine în zona sortimentului de cosmetică decorativă, pentru care a fost construită o platformă pe 3 niveluri, cu o suprafaţă totală de 750 de metri pătraţi, care favorizează pregătirea a 4 comenzi de marfă simultan.

„În 2021 provocările pandemiei ne-au determinat să ne adaptăm şi să pregătim un plan pentru orice posibilă situaţie. Rapiditatea cu care compania a acţionat în cazul schimbărilor şi abilitatea de a răspunde constructiv la neprevăzut au făcut diferenţa”, transmite Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.

La începutul anului viitor compania se va alătura iniţiativei concernului prin care contribuie la o economie circulară: clienţii vor putea returna ambalaje goale de la produse precum şampon, gel de duş şi altele, iar acestea vor intra într-un proces de reciclare.  Cu o economie circulară funcţională, se pot conserva resursele. Unul dintre domeniile de impact pentru o economie circulară eficientă este cel al reutilizării ambalajelor. În acest sens se vor introduce în drogheriile din România şi staţiile de reumplere pentru detergenţi. Prin utilizarea sticlei refolosibile se generează semnificativ mai puţine deşeuri din ambalaje şi plastic.

Compania dm drogerie markt a fost înfiinţată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 ţări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia şi Ungaria, cu aproximativ 3800 de magazine şi 66.000 de angajaţi în Europa. În România, lanţul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu aproape de 1 000 de angajaţi şi mai mult de 110 de magazine active.

Citeşte şi povestea fondatorului dm drogerie markt.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
angajati,
companie,
cifra de afaceri

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.