KLM îşi regândeşte structura programului de zbor pentru vara anului 2020. Operatorul va continua să zboare în 57 de destinaţii din întreaga lume

Autor: Andra Stroe Postat la 25 martie 2020 89 afişări

KLM îşi regândeşte structura programului de zbor pentru vara anului 2020. Operatorul va continua să zboare în 57 de destinaţii din întreaga lume

Industria aeriană se confruntă în prezent cu una dintre cele mai dificile perioade a ultimilor ani. Dincolo de criza sanitară indusă de răspândirea COVID-19 în lume, întreaga echipă a companiei KLM lucrează pe de o parte la repatrierea tuturor cetăţenilor olandezi aflaţi în prezent în alte ţări, dar şi la menţinerea unui nucleu critic de zboruri şi destinaţii. În aceste condiţii, KLM confirmă continuarea operării pentru perioada 29 martie 2020 - 3 mai 2020 a 25 de destinaţii intercontinentale şi 32 de destinaţii europene. În această perioadă, KLM va zbura conform unui program ajustat, care reprezintă aproximativ 10% din numărul normal de zboruri, program care va fi supus schimbărilor deciziilor autorităţilor naţionale şi internaţionale.

Ca urmare a restricţiilor de circulaţie impuse de răspândirea COVID-19 în Europa, începând cu data de 28 martie 2020 şi până pe 3 mai 2020, compania aeriană KLM nu va mai opera zborurile pe ruta Amsterdam – Bucureşti.

69 de zboruri intercontinentale în fiecare săptămână, operate cu aeronave 777 şi 787

Reţeaua intercontinentală de zboruri KLM va fi operată cu aeronave Boeing 777 şi 787. Aeronavele nefolosite vor fi parcate în incinta aeroportului Schiphol din Amsterdam, până la schimbarea situaţiei pe plan internaţional. Către Delhi, Dubai, Lima, Nairobi, Beijing şi Taipei KLM va opera iniţial cu aeronave CARGO destinate transportului de marfă, urmând a face trecerea la zborurile de pasageri de îndată ce situaţia internaţională o va permite. Următoarea listă prezintă lista aeroporturilor pe care compania da opera în continuare, precum şi frecvenţa zborurilor pe săptămână, rutele marcate cu asterisc fiind supuse unor restricţii de călătorie foarte stricte, unde KLM va zbura iniţial doar în regim CARGO: Atlanta – 3, Abu Dhabi/Muscat – 2, Bangkok – 2, Curacao – 2, Delhi* - 2, Dubai - 3, Sao Paulo – 2, Hong Kong – 3, Incheon (Seoul) – 3, New York JFK – 7, Johannesburg – 3, Kansai (Osaka) – 2, Los Angeles – 3, Lima* - 3, Mexico City – 3, Nairobi* - 2, Narita (Tokyo) – 2, Chicago O’Hare – 2, Beijing* - 3, Panama City – 2, Shanghai – 3, Singapore – 3, Taipei* - 3, Calgary – 3, Toronto – 3.

Reţeaua europeană a fost creată astfel încât să asigure o conexiune cât mai bună a zborurilor europene la rutele intercontinentale. Următoarele destinaţii vor fi operate zilnic cu plecare de pe aeroportul Schiphol din Amsterdam, în perioada 28 martie - 3 mai. Lista destinaţiilor va fi actualizată în funcţie de deciziile autorităţilor naţionale şi europene: Geneva, Viena, Zurich, Bruxelles, Paris, Lyon, Dusseldorf, Frankfurt, Hamburg, Munchen, Stuttgart, Berlin, Roma (incepand cu 4 aprilie) **, Stockholm, Billund, Copenhaga, Goteborg, Oslo, Barcelona **, Lisabona, Madrid **, Aberdeen, Birmingham, Bristol, Dublin, Edinburgh, Glasgow, Leeds Bradford, Londra, Londra Heathrow, Manchester, Newcastle. Rutele marcate cu asterisc sunt în prezent supuse unor restricţii de călătorie foarte stricte şi se va lua în considerare într-o etapă ulterioară dacă / când aceste zboruri pot fi operate.

Pentru toate celelalte rute menţionate mai sus, KLM subliniază că decizia de zbor a companiei poate să fie influenţată de restricţiile de călătorie în vigoare şi că situaţia este încă extrem de volatilă. De aceea, pentru pasagerii cu zboruri programate în următoarea lună, cea mai sigură şi actualizată sursa de informaţii rămâne website-ul companiei, KLM.com şi aplicaţia KLM.

Deoarece lucrul la bordul unei aeronave într-un spaţiu limitat cu mulţi pasageri ridică în mod evident întrebări cu privire la serviciul de zbor în timpul pandemiei de coronavirus, reprezentanţii KLM au adus mai multe modificări drastice modului în care echipajul lucrează la bord. Toate acestea pentru a se asigura că echipajul îşi poate continua activitatea şi poate contribui la readucerea pasagerilor acasă în siguranţă. La cererea echipajului, dar şi a pasagerilor serviciul de la bord a fost adaptat pentru a reduce contactul fizic. În plus, compania oferă echipament personal de protecţie, iar programul a fost ajustat astfel încât echipajul să nu stea în străinătate sau să rămână în strainatate pentru o perioada cât mai scurtă de timp posibil.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
zboruri,
destinatii,
companie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.