Încă o industrie iese câştigătoare din pandemie. Vânzarile online de mobilier, duble faţă de primăvara anului 2019

Autor: Andra Stroe Postat la 05 mai 2020 276 afişări

Încă o industrie iese câştigătoare din pandemie. Vânzarile online de mobilier, duble faţă de primăvara anului 2019

În contextul economic generat de pandemia de COVID-19, retailul tradiţional s-a orientat spre eCommerce în primăvara acestui an. Industria Home & Deco este una dintre nişele în care comerţul online reuşeşte să ofere clienţilor posibilitatea de a continua cumpărăturile şi în situaţia actuală.

Retailerul de mobilier Acaju, companie românească, având sediul în Vaslui şi prezent cu magazine fizice în ultimii 14 ani  în Iaşi, Vaslui şi Neamţ, a înregistrat vânzări online în creştere în primăvara acestui an faţă de 2019. „Estimările noastre de creştere a cifrei de afaceri cu 30% în 2020 se menţin chiar şi în perioada aceasta de criză sanitară şi economică”, spune Iulian Acatrinei, director general Acaju.

Creşterea interesului pentru piese de mobilier de birou în contextul pandemiei s-a tradus într-o ofertă mai variată de produse pe acest segment pe Acaju.ro. Spre exemplu, volumul de căutări pentru mobilier de birou a crescut cu până la 10% şi pentru scaune de birou cu până la 40%.

Mobilierul pentru living şi dormitor - cele mai cerute categorii de produse în această perioadă

„Timpul petrecut acasă se traduce, în segmentul de vânzări online, într-o creştere a interesului pentru mobilierul de living, paturile cu un nivel ridicat de confort precum cele Boxspring, dar şi mobilierului pentru hol sau bucătărie”, notează Iulian Acatrinei.

Printre acţiunile companiei, menite să vină în sprijinul cumpărătorilor, se numără transportul rapid în 2-4 zile oriunde în România pentru comenzile de mobilier din stoc, returul gratuit în 30 de zile de la recepţie, multiple variante de plată, dar şi extinderea gamei de produse. 

Executivul companiei este de părere că protejarea şi oferirea unei perspective echipei sunt esenţiale depăşirii perioadei de criză. „Ne-am concentrat pe a veni cu produse noi şi inspiraţie pentru amenajări şi mobilare pe site-ul nostru, în comunicarea online în general, dar şi pe a ne susţine echipa. Dacă îţi pasă de oameni şi lor le pasă de clienţi şi implicit de afacere. Am redefinit rolurile în organizaţie pentru a ne plia cu provocarea aceasta dar, şi cele care vor mai veni, am făcut training-uri interne pentru a oferi tuturor posibilitatea să înveţe lucruri şi din afara expertizei lor de până acum şi am deschis poziţii noi, mizând inclusiv pe reconversie profesională la nivel intern. Nu doar că ne vom păstra echipa, dar ne vom mări echipa cu 30% în următoarele 3 luni şi lucrul acesta vine la pachet, în mod firesc, cu plata la timp a contribuţiilor la bugetul statului, lucru de care economia României are nevoie mare în acest moment.”

Vânzarea de produse Home & Deco online a înregistrat creşteri în ultimii 2 ani, devenind o verticală importantă a eCommerce-ului românesc. Potrivit estimărilor eMAG Marketplace din raportul GPeC E-Commerce România 2019, această nişă este pe locul 1 ca potenţial de creştere în 2020, scriu reprezentanţii Acaju.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
mobilier,
online,
pandemie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.