Grăsuţul de care s-a îndrăgostit America - reclama genială a celor de la Nike
Cel mai recent clip publicitar al companiei Nike iese din zodia atleţilor musculoşi şi fetelor zvelte şi foloseşte un copil de 12 ani din Ohio care aleargă în mijlocul pustietăţii.
Alergătorul are 12 ani şi se numeşte Nathan Sorrell şi trăieşte în localitatea London din Ohio; are cam 90 de kilograme şi este înalt de 1,6 metri. Are (avea?!) 266 de prieteni pe Facebook şi îi plac Lil Wayne, AC/DC şi Seinfeld. În prezent încearcă să slăbească, caz în care va fi eroul unui nou clip publicitar. Clipul a fost realizat de agenţia Wieden Kennedy; este filmat "din prima" şi nu a mai fost supus niciunei editări.
Pe de altă parte, regasim în clipul cu Nathan ceva din clipul "The road" <creat> de Mel Gibson în filmul "What Woman Want" din anul 2000.
Vezi aici videoclipul, disponibil pe YouTube.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro