Generaţia Y la hotel. Plus chinezii

Autor: Dorin Oancea Postat la 17 ianuarie 2014 129 afişări

În următorii ani hotelierii vor trebui să ţină cont de două mari tendinţe; este vorba de creşterea numărului de turişti ce fac parte din generaţia Y, alături de o sporire a numărului de turişti din China, arată studiul EY- "Global Hospitality Insights Top Thoughts for 2014".

Generaţia Y la hotel. Plus chinezii

“România a ocupat locul 27 în Europa, în 2010, după contribuţia sectorului ospitalităţii la PIB. Dar, dacă hotelierii români vor lua în calcul din timp faptul că generaţia Y se aşteaptă să reprezinte în 5 ani jumătate din numărul de turişti la nivel mondial, veniturile realizate din turism în România ar putea creşte semnificativ. Trebuie avută în vedere dezvoltarea unor facilităţi care să răspundă aşteptărilor acestei categorii de clienţi, cum ar fi aplicaţii pentru rezervări direct de pe smartphone, posibilitatea de a face comandă la room service de pe tableta disponibilă în camera de hotel, programe extinse de fidelizare pe bază de comision care să prelungească cât mai mult cazarea şi, bineînţeles, prezenţa intensă în social media”, spune Elena Badea, Head of Marketing, EY România.

Milenialii – sau generaţia Y – reprezintă o treime din piaţă iar estimările arată că, în următorii cinci ani, vor ajunge să reprezinte o jumătate din piaţă. Influenţa exercitată de cheltuielile făcute de ei asupra afacerilor din industria de ospitalitate i-a determinat pe hotelieri să-şi modifice serviciile şi facilităţile pentru a răspunde mai bine cerinţelor acestora în privinţa valorii, a inovaţiei, a accesului rapid, a comodităţii şi a mobilităţii, arată studiul EY.

Cheltuielile făcute de turiştii chinezi le-ar putea eclipsa chiar şi pe cele ale milenialilor. Potrivit United Nations World Tourism Organization (UNWTO), cheltuielile făcute de turiştii chinezi în 2012 le-au depăşit pe cele făcute de germani şi americani, ajungând la peste 100 de miliarde de dolari şi clasându-i pe primul loc la nivel global în privinţa cheltuielilor cu turismul. Turiştii chinezi reprezintă segmentul cu cea mai rapidă creştere din piaţă. Ca urmare, în tot mai multe hoteluri pot fi întâlnite în camere diverse facilităţi care vizează aşteptările oaspeţilor chinezi, cum ar fi papuci, ceaiuri chinezeşti, ziare şi canale TV în limba chineză, precum şi adaptarea meniurilor restaurantelor prin includerea de feluri de mâncare chinezească.

E de aşteptat ca activitatea de tranzacţionare şi de dezvoltare de noi proiecte în industria hotelieră globală să ia avânt în următoarele 12 luni, încurajată şi de investitorii în căutare de noi oportunităţi de investiţii în acest sector, se arată în raport.

După ani buni de recuperare lentă şi bugete limitate de investiţii, sectorul hotelier global a dat dovadă de un apetit puternic pentru creştere în 2013, o tendinţă care va continua şi chiar se va intensifica în 2014. Raportul EY Global Hospitality Insights prezintă cele 13 tendinţe-cheie care se aşteaptă să aibă un impact major în industria hotelieră în 2014 şi anticipează o consolidare a fundamentelor economice din sector, ceea ce va sta la baza unor performanţe financiare solide în 2014. Cel mai important, companiile hoteliere au acum acces la o mai mare varietate de credite şi surse de capital, provenind atât din zona publică cât şi din cea privată, făcând posibilă continuarea creşterii.

"Ne aşteptăm ca 2014 să fie un an de referinţă pentru industria hotelieră", spune Michael Fishbin, director global EY Hospitality. ”EY anticipează pentru anul acesta o creştere a ratelor medii de închiriere şi a gradului de ocupare a camerelor în mai multe pieţe şi în mai multe segmente din industrie, ceea ce va duce la o consolidare a bazelor economice, atrăgând după sine o creştere a preţurilor de achiziţie a hotelurilor la cheie, în special în oraşele cunoscute ca deţinând importante puncte de conexiune cu alte destinaţii, dar şi în piaţa hotelieră secundară”.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/generatia-y-la-hotel-plus-chinezii-11918119
11918119
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.