Fotbalistii Stelei promoveaza berea clubului in hipermarketuri
Patru dintre fotbalistii clubului Steaua Bucuresti - Cristian Tanase, Ciprian Tatarusanu, Bogdan Stancu si Mihai Radut - au mers luni la magazinul Cora Lujerului din Bucuresti, pentru a sustine brandul de bere Steaua, lansat la inceputul lunii.
Stelistii au dat autografe si s-au intretinut cu fanii.
Berea Steaua este produsa in Uniunea Europeana si exista in doua variante: cu alcool si fara alcool. Linia de productie are o capacitate de 70.000 de doze pe ora si, potrivit directorului de marketing al Steaua, Bobby Durbac, berea cu numele clubului din Ghencea "are deja foarte mult succes".
Lansarea berii Steaua face parte din strategia clubului de a strange relatiile cu fanii prin lansarea de produse alimentare de larg consum. Pana acum, au mai fost lansate vinul si cola Steaua.
Presedintele CA al FC Steaua, Valeriu Argaseala, declara cu ocazia lansarii ca "produsul de astazi se afla in programul nostru de mai multa vreme". Argaseala a adaugat ca "vor mai fi si alte evenimente; cred ca este bine sa ne bucuram suporterii si romanii cu astfel de produse, care poarta emblema Steaua". In opinia lui, o astfel de actiune este "comparabila cu a marilor cluburi din Europa".
Berea Steaua intra in lupta pe un segment aglomerat, ocupat de marci puternice, care pe parcursul ultimului an si jumatate s-a redus cu circa un sfert in valoare. Pe piata berii, care are o valoare anuala de circa 800 de milioane de euro, cele mai mari vanzari le inregistreaza companiile Ursus Breweries, Heineken, Bergenbier si United Romanian Breweries Bereprod (imbuteliatorul marcilor Tuborg si Carlsberg).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro