Farmaciile DONA au lansat programul de francizare
Grupul DONA a prezentat miercuri noul program de franciză, la care participă deja patru farmacii, urmând ca până la finele anului numărul partenerilor să crească la 20.
Taxa de francizare pentru farmaciile care aleg să îşi desfăşoare activitatea sub marca DONA este între 3.000 – 5.000 de euro, în funcţie de nivelul de dezvoltare al unităţii farmaceutice, a anunţat preşedintele grupului Eugen Banciu la conferinţa de presă de miercuri, iar investiţia iniţială de 20.000 până la 50.000 de euro, în funcţie de dimensiunea farmaciei şi a nevoilor de implementare.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro