Farmaciile DONA au lansat programul de francizare

Postat la 06 iulie 2016 214 afişări

Grupul DONA a prezentat miercuri noul program de franciză, la care participă deja patru farmacii, urmând ca până la finele anului numărul partenerilor să crească la 20.

Farmaciile DONA au lansat programul de francizare

Taxa de francizare pentru farmaciile care aleg să îşi desfăşoare activitatea sub marca DONA este între 3.000 – 5.000 de euro, în funcţie de nivelul de dezvoltare al unităţii farmaceutice, a anunţat preşedintele grupului Eugen Banciu la conferinţa de presă de miercuri, iar investiţia iniţială de 20.000 până la 50.000 de euro, în funcţie de dimensiunea farmaciei şi a nevoilor de implementare.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/farmaciile-dona-au-lansat-programul-de-francizare-15519103
15519103
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Universitatea Babeş-Bolyai a cumpărat cu 40 mil. lei hotelul Opera Plaza din Cluj-Napoca. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.