Facebook-ul, noua unealtă de promovare a companiilor din România
La ora actuală, 70% dintre branduri utilizează reţeaua Facebook, în România existând peste 17 mii de pagini de companii. Potrivit unui studiu GfK România, în 2012, şase din zece companii şi-au mărit bugetul pentru activităţile de social media cu până la 25%.
Doar pe reţeaua Facebook, România are aproape şase milioane de utilizatori activi, ocupând locul 31 în topul Facebook, potrivit statisticilor pe ţară ale Facebook. Tot mai multe companii au observat importanţa social media în ce priveşte creşterea notorietăţii brandului, a interacţunii şi atragerii de noi clienţi. Peste nouă milioane de români au acces la Internet şi folosesc diferite servicii, soluţii şi platforme online pentru a comunica şi a se informa. În rândul utilizatorilor de internet, platformele de social media câştigă din ce în ce mai mulţi adepţi, dornici să interacţioneze prin intermediul blogurilor, fotografiilor, al conţinutului video şi al microblogging-ului. În acest context, compania de marketing în social media NNC Services işi extinde serviciile pe piaţa din România după trei ani de proiecte în SUA.
Din 2010, NNC Services oferă servicii profesionale de social media pentru 35 de clienţi şi 50 de proiecte, majoritatea pe durate de timp de peste un an. Compania are o echipă de 20 de experţi, specializaţi în diferite reţele de social media marketing.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro