Facebook se extinde: Compania a intrat pe piaţa produselor de fitness şi de monitorizare a sănătăţii
Facebook a intrat, joi, pe piaţa internaţională a produselor de fitness, odată cu achiziţia aplicaţiei Moves, care le oferă utilizatorilor informaţii despre numărul de paşi făcuţi, despre distanţa parcursă în timpul alergării şi despre numărul de calorii consumate în timpul activităţii fizice.
Facebook Inc nu a dezvăluit suma plătită pentru achiziţia ProtoGeo Oy, o companie din Helsinki înfiinţată în urmă cu doi ani, care a implementat aplicaţia Moves.
Odată cu încheierea acestei tranzacţii, Facebook intră pe piaţa produselor de fitness şi a tehnologiei de monitorizare a sănătăţii, precizează Reuters.
Un purtător de cuvânt al Facebook a declarat că preţul plătit pentru ProtoGeo Oy, care are mai puţin de 10 angajaţi, nu se apropie deloc de valoarea altor tranzacţii făcute de compania care deţine cea mai mare reţea de socializare din lume.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro