Facebook se extinde: Compania a intrat pe piaţa produselor de fitness şi de monitorizare a sănătăţii

Postat la 25 aprilie 2014 19 afişări

Facebook a intrat, joi, pe piaţa internaţională a produselor de fitness, odată cu achiziţia aplicaţiei Moves, care le oferă utilizatorilor informaţii despre numărul de paşi făcuţi, despre distanţa parcursă în timpul alergării şi despre numărul de calorii consumate în timpul activităţii fizice.

Facebook se extinde: Compania a intrat pe piaţa produselor de fitness şi de monitorizare a sănătăţii

 Facebook Inc nu a dezvăluit suma plătită pentru achiziţia ProtoGeo Oy, o companie din Helsinki înfiinţată în urmă cu doi ani, care a implementat aplicaţia Moves.

Odată cu încheierea acestei tranzacţii, Facebook intră pe piaţa produselor de fitness şi a tehnologiei de monitorizare a sănătăţii, precizează Reuters.

Un purtător de cuvânt al Facebook a declarat că preţul plătit pentru ProtoGeo Oy, care are mai puţin de 10 angajaţi, nu se apropie deloc de valoarea altor tranzacţii făcute de compania care deţine cea mai mare reţea de socializare din lume.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/facebook-se-extinde-compania-a-intrat-pe-piata-produselor-de-fitness-si-de-monitorizare-a-sanatatii-12524273
12524273
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.