După mai bine de 17 ani de la apariţia Facebook, gigantul american încearcă o mişcare de rebranding prin a-şi schimba numele

Autor: Mihaela Ionita Postat la 20 octombrie 2021 42 afişări

După mai bine de 17 ani de la apariţia Facebook, gigantul american încearcă o mişcare de rebranding prin a-şi schimba numele

Facebook intenţionează să îşi schimbe numele săptămâna viitoare, a anunţat The Verge, citând o sursă care are cunoştinţe directe despre acest lucru.

Directorul executiv al Facebook, Mark Zuckerberg, plănuieşte să vorbească despre schimbarea numelui în cadrul conferinţei anuale Connect a companiei, pe 28 octombrie, dar acesta ar putea fi dezvăluit mai devreme.

Rebrandingul ar poziţiona reţeaua de socializare ca unul dintre numeroasele produse sub o companie mamă, care va supraveghea, de asemenea, grupuri precum Instagram, WhatsApp, Oculus şi altele, potrivit Reuters.

Mişcarea de rebranding va reflecta, de asemenea, accentul pus de Facebook pe construirea aşa-numitului metavers, o lume online în care oamenii pot folosi diferite dispozitive pentru a se deplasa şi comunica într-un mediu virtual, potrivit raportului.

Facebook a investit masiv în realitatea virtuală (VR) şi realitatea augmentată (AR) şi intenţionează să îşi conecteze cei aproape trei miliarde de utilizatori prin intermediul mai multor dispozitive şi aplicaţii.

Marţi, a anunţat că intenţionează să creeze 10.000 de locuri de muncă în Uniunea Europeană în următorii cinci ani pentru a contribui la construirea acestui metavers.

Zuckerberg vorbeşte despre metavers încă din luna iulie, iar acest cuvânt la modă, inventat pentru prima dată într-un roman distopic cu trei decenii mai devreme, a fost menţionat şi de alte firme de tehnologie, precum Microsoft.

Raportul The Verge spune că un posibil nume pentru companie ar putea avea legătură cu Horizon. Recent, Facebook şi-a redenumit platforma de jocuri VR în curs de dezvoltare, denumită „Horizon”, în „Horizon Worlds”.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
facebook,
nume,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.