Disecţia industriei auto mondiale: „carnagiu“ în Europa, sărbătoare cu şampanie la americani şi sprint puternic al Chinei

Autor: Bogdan Cojocaru Postat la 14 ianuarie 2013 10 afişări

În timp ce producătorii americani de autovehicule sărbătoresc la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Detroit una dintre cele mai spectaculoase reveniri din istoria industriei de profil, mii de locuri de muncă vor fi eliminate la uzine din Franţa, Germania şi Belgia în eforturile jucătorilor de aici de a ajusta producţia la una dintre cele mai slabe cereri de decenii.

În timp ce producătorii americani de autovehicule sărbătoresc la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Detroit una dintre cele mai spectaculoase reveniri din istoria industriei de profil, mii de locuri de muncă vor fi eliminate la uzine din Franţa, Germania şi Belgia în eforturile jucătorilor de aici de a ajusta producţia la una dintre cele mai slabe cereri de decenii. Uzinele Aulnay din Franţa, Genk din Belgia şi Bochum din Germania produc de zeci de ani maşini Citroën, Ford şi Opel. Dar până în 2016 acestea îşi vor înceta activitatea, fiind victime ale capacităţii de producţie prea mari construite în anii de boom. Dacă în 2007 fabricile din Europa de Vest au produs 16 milioane de automobile şi camionete, anul trecut pe piaţa auto europeană s-au vândut doar 12,5 milioane de unităţi, scrie The Guardian.

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
industria auto,
autovehicule
/actualitate/disectia-industriei-auto-mondiale-carnagiu-in-europa-sarbatoare-cu-sampanie-la-americani-si-sprint-puternic-al-chinei-10461771
10461771
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.