Diana Şucu: Dacă până în pandemie bugetul unei familii era împărţit între vacanţe, haine, cosmetice şi la sfârşit îşi găsea locul şi zona casei, acum, clienţii noştri pun casa pe primul plan

Autor: Alexandra Cepăreanu Postat la 18 septembrie 2020 72 afişări

Diana Şucu: Dacă până în pandemie bugetul unei familii era împărţit între vacanţe, haine, cosmetice şi la sfârşit îşi găsea locul şi zona casei, acum, clienţii noştri pun casa pe primul plan

În urma pandemiei de COVID-19 şi a măsurilor de distanţare socială, care au făcut ca mai multe companii active pe plan naţional să adopte telemunca, „priorităţile” populaţiei s-au schimbat, iar acum, oamenii pun casa pe primul plan, a spus Diana Şucu, antreprenoarea care a adus pe piaţa locală, în urmă cu circa şapte ani, brandurile de mobilier de lux Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt reunite sub businessul Select Design by Diana Şucu.

„Am constat că oamenii sunt extrem de preocupaţi de amenajarea şi reamenajarea caselor. Dacă până în pandemie bugetul unei familii era împărţit între vacanţe, haine, cosmetice şi la sfârşit îşi găsea locul şi zona casei, acum clienţii noştri pun casa pe primul plan”, a spus Diana Şucu.

Astfel, pentru a răspunde nevoilor clienţilor, Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt Interiors, cele trei showroom-uri din Băneasa Shopping City, şi-au extins portofoliul cu noi obiecte de mobilier.

„Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt au îmbinat tehnologia modernă şi meşteşugul tradiţional pentru a crea aceste noi colecţii. Sunt modele elegante, într-o paletă rafinată de culori neutre sau pasteluri dulci. Inspiraţia designerilor americani a mers până la cei mai mari designeri de produs englezi, cum ar fi Thomas Sheraton sau George Hepplewhite. Noile piese de mobilier Caracole sunt inspirate din creaţiile acestor maeştri ai designului, iar rezultatul este unul de 5 stele”, a adăugat antreprenoarea.

Ea afirmă că produsele din portofoliul Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt sunt concepute în acord cu stilul de viaţă al consumatorilor din ziua de azi, „cu modul în care aceştia îşi petrec timpul acasă. În plus, piesele sunt definite de acelaşi mix special între frumos şi practic, cu care designerii americani ne-au obişnuit.”

De asemenea, la începutul pandemiei, cele trei showroom-uri din Băneasa Shopping City au fost închise, iar angajaţii au lucrat de acasă.

„A fost o perioadă grea pentru toată lumea, mai ales că a venit după un început de an foarte bun. Din fericire pandemia ne-a prins cu stocuri pentru că ne aprovizionaserăm şi ne pregăteam pentru anul în curs. Noi toţi am lucrat de acasă, colegii mei au ţinut permanent legătura cu clienţii şi chiar am avut vânzări rezonabile”, a conchis Diana Şucu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
casa,
buget,
haine,
design,
mobilier

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.