Deşi mai reţinuţi din cauza crizei, românii îşi doresc în continuare o creştere a consumului

Postat la 10 aprilie 2012 7 afişări

Aproape 90% dintre români au abandonat în ultimul an unele proiecte din motive financiare, dar sunt gata să cheltuiască din nou pentru a-şi menţine standardul de viaţă, iar procentajul celor care vor să economisească mai mult în 2012 s-a majorat de la 14 la 25%, potrivit unui studiu Cetelem.

Cifrele sunt concluziile unui studiu realizat de Cetelem, companie prezentă pe piaţa creditelor de consum din România, în parteneriat cu societatea de studii şi consultanţă BIPE.

Studiul a fost realizat pe baza unei cercetări derulate în noiembrie-decembrie 2011 de Institutul de cercetare TNS Sofres, pe un eşantion reprezentativ format din persoane de peste 18 ani din Spania, Franţa, Italia, Portugalia, Germania, Marea Britanie, Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia, România şi Rusia.

În acest an, consumatorii europeni rămân pesimişti, încrederea lor atingând un nivel minim istoric, de 3,8 puncte din 10 posibile.

"Percepţia românilor asupra situaţiei lor materiale este în tonul mediei est-europenilor, 39% dintre cei chestionaţi declarându-se satisfăcuţi sau foarte satisfăcuţi de situaţia lor", se spune într-un comunicat remis de Cetelem România.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
criza,
creştere,
consum
/actualitate/desi-mai-retinuti-din-cauza-crizei-romanii-isi-doresc-in-continuare-o-crestere-a-consumului-9505716
9505716
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Top 10 cele mai căutate joburi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.