Deşi au stagnat în volum, valoarea vânzărilor Danone a crescut cu 5,7% în 2011
Cifra de afaceri a Danone România a crescut în anul 2011, la 503 milioane de lei, cu 5,7% mai mult decât în 2010.“90% din produsele comercializate sunt fabricate aici, la Bucureşti, în una dintre cele mai moderne fabrici de lactate”, Dieter Schulz, director general Danone pentru Europa Centrală şi de Sud. El a preluat conducerea operaţiunilor din România în urmă cu două luni şi este responsa
Compania, prezentă de 15 ani pe piaţă, are în portofoliu opt mărci sub care sunt grupate 80 de produse. Danone are 738 de angajaţi, dintre care 574 în cadrul companiei şi 174 de oameni dedicaţi în cadrul companiei logistice NDL FrigoLogistics (din care Danone deţine 50%).
Dieter Schulz a adăugat că vede în România un potenţial "uriaş de creştere", dat fiind că în medie un român mănâncă un păhărel de iaurt o dată la două săptămâni. Spre comparaţie, în Bulgaria se consumă de aproape patru ori mai mult iaurt, polonezii mănâncă de aproape trei ori mai mult din acest produs iar francezii de şapte ori.
Compania deţine, după propriile declaraţii şi citând datele companiei de cercetare de piaţă Nielsen, o cotă de piaţă de 55% din segmentul lactatelor proaspete. Valoare acestui segment este de 266 milioane de euro, în vreme ce întreaga piaţă a lactatelor are o valoare de circa 1,1 mld. euro. Pe piaţa lactatelor este un domeniu puternic concurenţial iar cele mai importante companii sunt Danone, FrieslandCampina, Albalact, Covalact, Hochland, Delaco.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro