Decathlon a avut vânzări medii de 4,4 mil. euro per magazin după o creştere a cifrei de afaceri cu 30%

Autor: Cristina Roşca Postat la 24 iunie 2013 186 afişări

Doar pentru abonaţii ZF Corporate

Decathlon a avut vânzări medii de 4,4 mil. euro per magazin după o creştere a cifrei de afaceri cu 30%

Retailerul de echipamente sportive Decathlon, care a ajuns la o reţea de zece magazine pe piaţa locală, a realizat în 2012 afaceri de 195 mil. lei (43,7 mil. euro), în creştere cu 30% în euro, potrivit datelor de la Registrul Comerţului. Astfel, vânzările medii ale fiecărui magazin din reţea s-au ridicat anul trecut la 4,37 mil. euro, aproape de rulajul celui mai bun restaurant din România după vânzări - Caru’cu Bere, potrivit ultimelor informaţii ale ZF - şi mai mult de dublu faţă de un supermarket Profi.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 24.06.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
decathlon,
cifra de afaceri

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/decathlon-a-avut-vanzari-medii-de-4-4-mil-euro-per-magazin-dupa-o-crestere-a-cifrei-de-afaceri-cu-30-11011680
11011680
comments powered by Disqus
ZF.ro
O nouă pandemie! Anunţul teribil care vine în mijlocul pandemiei de COVID O nouă pandemie! Anunţul teribil care vine în mijlocul pandemiei de COVID
Cele două oraşe din România care au luat faţa marilor capitale ale lumii, precum Londra şi Paris, şi au lăsat în urmă Bucureştiul ee
Mediafax
Comisia Europeană a aprobat vânzarea unei inimi artificiale. Ea va intra pe piaţă la jumătatea anului 2021 Comisia Europeană a aprobat vânzarea unei inimi artificiale. Ea va intra pe piaţă la jumătatea anului 2021
România, „pregătită pentru intrarea în Schengen”. Convorbire telefonică între Florin Cîţu şi omologul olandez, Mark Rutte
MonitorulApararii
Nord Stream 2: testul de rezistenţă al relaţiei dintre SUA şi Germania Nord Stream 2: testul de rezistenţă al relaţiei dintre SUA şi Germania
Scandal în SUA, după ce militarii din Garda Naţională, care au păzit Capitoliul, au fost daţi afară din clădire şi şi-au petrecut noaptea într-o parcare sau chiar în aer liber
MonitorulPartidelor
Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat
Tomac, despre Năsui şi Ciucu: Pretinşi politicieni moralişti. Justificare ieftină şi micime
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Poliţia „veselă” COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Poliţia „veselă”
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Operaţiunea „Mioriţa”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.