Decathlon a avut vânzări medii de 4,4 mil. euro per magazin după o creştere a cifrei de afaceri cu 30%

Autor: Cristina Roşca Postat la 24 iunie 2013 185 afişări

Doar pentru abonaţii ZF Corporate

Decathlon a avut vânzări medii de 4,4 mil. euro per magazin după o creştere a cifrei de afaceri cu 30%

Retailerul de echipamente sportive Decathlon, care a ajuns la o reţea de zece magazine pe piaţa locală, a realizat în 2012 afaceri de 195 mil. lei (43,7 mil. euro), în creştere cu 30% în euro, potrivit datelor de la Registrul Comerţului. Astfel, vânzările medii ale fiecărui magazin din reţea s-au ridicat anul trecut la 4,37 mil. euro, aproape de rulajul celui mai bun restaurant din România după vânzări - Caru’cu Bere, potrivit ultimelor informaţii ale ZF - şi mai mult de dublu faţă de un supermarket Profi.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 24.06.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
decathlon,
cifra de afaceri
/actualitate/decathlon-a-avut-vanzari-medii-de-4-4-mil-euro-per-magazin-dupa-o-crestere-a-cifrei-de-afaceri-cu-30-11011680
11011680
comments powered by Disqus
Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum arată imprimanta viitorului Cum arată imprimanta viitorului
Mediafax
România, cea mai abruptă creştere a curbei de infectare cu noul coronavirus din Europa de Est România, cea mai abruptă creştere a curbei de infectare cu noul coronavirus din Europa de Est
Criză la Craiova. În secţia ATI a Spitalului de Boli Infecţioase nu mai este niciun loc liber
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD
Veste bună pentru românii care vor să se întoarcă în ţară: Nu mai au obligativitatea de a se mai izola
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.