De Paşti, românii au băut româneşte
“De Paşti, românii au preferat vinurile autohtone, asta este clar. În ceea ce ne priveşte pe noi, Domeniile Ostrov au avut o creştere de aproximativ 15 procente a vânzărilor, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut” declară Oana Belu, acţionar al producătorului de vin Domeniile Ostrov.
Domeniile Ostrov a vândut cu ocazia sărbătorilor pascale din acest an aproximativ 150.000 de sticle de vin din toate gamele prezente la raft, în retail, şi in HoReCa. Este vorba de Vinăria Ostrov – Terasele Dunării, Domeniile Ostrov - Oltina, Domeniile Ostrov Reserve sau de gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Păcuiul lui Soare şi Canaraua Fetii. Sub brandul “Domeniile Ostrov” se comunică şi se comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Gamele producătorului sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro