De Paşti, românii au băut româneşte

Autor: Ioana Matei Postat la 13 mai 2013 31 afişări

“De Paşti, românii au preferat vinurile autohtone, asta este clar. În ceea ce ne priveşte pe noi, Domeniile Ostrov au avut o creştere de aproximativ 15 procente a vânzărilor, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut” declară Oana Belu, acţionar al producătorului de vin Domeniile Ostrov.


De Paşti, românii au băut româneşte

Domeniile Ostrov a vândut cu ocazia sărbătorilor pascale din acest an aproximativ 150.000 de sticle de vin din toate gamele prezente la raft, în retail, şi in HoReCa. Este vorba de Vinăria Ostrov – Terasele Dunării, Domeniile Ostrov - Oltina, Domeniile Ostrov Reserve sau de gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Păcuiul lui Soare şi Canaraua Fetii. Sub brandul “Domeniile Ostrov” se comunică şi se comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1300 de hectare. Gamele producătorului sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vinuri,
vin,
dunare,
producator,
romani,
soare
/actualitate/de-pasti-romanii-au-baut-romaneste-10873881
10873881
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.