De la lider de piaţă la un exit dureros. Cum a ajuns un lanţ de cosmetice prezent şi în România să închidă toate magazinele din una dintre cele mai performante economii europene

Autor: Andra Stroe Postat la 06 februarie 2021 252 afişări

De la lider de piaţă la un exit dureros. Cum a ajuns un lanţ de cosmetice prezent şi în România să închidă toate magazinele din una dintre cele mai performante economii europene

Brandul de produse cosmetice Yves Rocher îşi închide magazinele din Olanda: toate cele şapte unităţi fizice se vor închide anul acesta, deşi platforma online şi comenzile prin poştă vor rămâne funcţionale, scrie retaildetail.eu.

Cifra de afaceri a sucursalelor olandeze nu a crescut de zece ani. Numărul vizitatorilor scade, de asemenea. Annual, Yves Rocher generează în Olanda 12,6 milioane de euro în vânzări, din care 66% provin din comenzile prin poştă, 20% din magazinul online şi 14% din vânzările din magazinele fizice.

Cea mai bună perioadă din activitatea pe piaţa olandeză a fost la sfârşitul anilor ’80, când lanţul avea 40 de magazine în ţară şi era lider de piaţă.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
piata,
brand,
cosmetice

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.