De la 2% la 12% în cinci ani: mărcile private, aproape de 2 mld. euro

Autor: Dana Ciriperu Postat la 18 iunie 2013 66 afişări

Doar pentru abonatii ZF Corporate

De la 2% la 12% în cinci ani: mărcile private, aproape de 2 mld. euro

Produsele „fără nume“ aduse în România de marile reţele de magazine au ajuns anul trecut să acopere 12% din vânzările de bunuri de larg consum, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piaţă GfK, astfel că vânzările lor pot fi estimate la 1,7-2 miliarde de euro.

Cititi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 18.06.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marci,
produse,
consum,
branduri
/actualitate/de-la-2-la-12-in-cinci-ani-marcile-private-aproape-de-2-mld-euro-10982441
10982441
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.