De ce să plăteşti cu cardul la cumpărături

Autor: Ioana Mihai Postat la 01 septembrie 2011 28 afişări

În perioada 1 septembrie – 23 octombrie, timp de opt săptămâni, MasterCard Europe derulează o campanie de încurajare a plăţilor cu cardul în cele 4 lanţuri principale de hipermarketuri din România. Valoarea totală a premiilor este de peste 600.000 lei.

Împreună cu hipermarketurile Carrefour, Real, Cora şi Auchan, MasterCard Europe desfăşoară în perioada 1 septembrie - 23 octombrie campania "Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat".

Promoţia se adresează tuturor posesorilor de carduri MasterCard sau Maestro, aceştia fiind încurajaţi să îşi utilizeze cardul pentru cumpărăturile săptămânale, în 42 de hipermarketuri din 13 mari oraşe: Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi, Constanţa, Piteşti, Ploieşti, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Baia-Mare, Drobeta şi Sibiu.

"Din 2001 şi până în momentul de faţă, campanile desfăşurate au reuşit să determine o creştere a numărului tranzacţiilor cu carduri la comercianţi şi să schimbe comportamentul românilor, care erau obişnuiţi cu noţiunea de cash", spune Denisa Mateescu, General Manager pentru România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. La sfârşitul trimestrului al doilea erau 113.100 de POS-uri în întreaga ţară.

Cum funţionează campania? La intrarea în hipermarket clienţii primesc flyere ce detaliază paşii de urmat. După plata cumpărăturilor cu orice card MasterCard sau Maestro, indiferent de sumă sau de banca emitentă, vor primi, fie de la casierie, fie direct de la standul de promoţie, câte un card din carton. La stand vor fi invitaţi să apropie cardul din carton de un dispozitiv ce imită un POS şi care este conectat la un laptop. Imediat, pe ecranul laptopului va apărea un mesaj care îi va informa dacă şi ce au câştigat.

Este al treilea an consecutive în care Mastercard desfăşoară o asemenea campanie. Anul acesta sunt puse în joc peste 85.000 de premii, sunt implicaţi 600 de promoteri implicaţi, iar conceptul creative a fost dezvoltat de agenţia McCann Erickson.

Premiile, gândite pentru a sublinia conceptul de familie, cuprind seturi de jocuri, albume foto şi seturi de magneţi de frigider, toate fiind oferite pe loc. Premiul cel mare constă în suma de 1.000 de lei, ce va fi virată direct pe cardul câştigătorului. Există 168 de mari premii, câte 4 în fiecare dintre cele 42 de magazine participante. Valoarea totală a premiilor este de 634.752,64 lei.

Promoţia se derulează în 14 magazine Carrefour, 14 magazine Real, 7 magazine Cora şi 7 magazine Auchan din toată ţara, de joi până duminică.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
card,
plata,
MasterCard
/actualitate/de-ce-sa-platesti-cu-cardul-la-cumparaturi-8682833
8682833
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.