Danone importă şi distribuie marca La Vache Qui Rit
Începând cu această toamnă, Danone România oferă servicii de distribuţie şi marketing pentru produsele companiei franceze, Bel Group, pe piaţa românească. Prin acest parteneriat, Danone re-lansează în ţara noastră câteva branduri ale Grupului Bel: La Vache Qui Rit, Kiri, Mini BabyBel şi Pick&Croq.
"Colaborarea cu Bel se înscrie în strategia noastră de a oferi consumatorilor produse sănătoase pentru întreaga familie", declară Adrian Pascu, Danone România.
"Datorită forţei sale de vânzări şi reţelei de distribuţie excelente, Danone este partenerul ideal pentru Bel în România", declară Boyan Neytchev, Managing Director Bel Central Europe.
Conform reprezentanţilor celor două companii, piaţa locală de brânzeturi, pe segmentul brânză topită în special, are un potenţial de creştere ridicat - consumul per capita fiind scăzut, în raport cu media europeană.
Grupul Bel este lider mondial pe segmentul brânzeturilor, cu o cifră de afaceri de 2,4 miliarde euro în 2010. Are aproape 11.300 angajaţi în aproximativ 30 de subsidiare din întreaga lume, 26 de facilităţi de producţie, produsele fiind distribuite în peste 120 de ţări.
Danone România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2010 o cifră de afaceri de 476 milioane lei, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în prezent 740 de angajaţi şi un portofoliu cu 70 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro