Cum vrea Dacia să repete succesul Logan în Europa: Lodgy se lansează în 2012

Autor: Razvan Muresan Postat la 15 noiembrie 2011 23 afişări

Paris, 14 noiembrie 2011. Oficialii Dacia-Renault au prezentat luni seară la Paris, la atelierele companiei, modelul Lodgy pe care intenţionează să-l folosească în competiţia de vehicule Trophee Andros. Varianta de serie a Lodgy urmează să fie adusă în faţa publicului la Salonul Auto de la Geneva din 2012 şi lansată ulterior pe piaţa europeană, după cum susţin surse din cadrul companiei.

Cum arată Dacia Lodgy (GALERIE FOTO)

"Aşa cum am obişnuit până acum clienţii Dacia, modelul de serie Lodgy va avea acelaşi avantaj în materie de preţ comparativ cu modelele concurente, ceea ce înseamnă o diferenţă de preţ de 3.000-4.000 de euro", a declarat în cadrul prezentării Gerard Detourbet, director program entry al Renault.

"Numele Lodgy a fost ales pentru că sugerează ideea de locuinţă, culcuş, căscioară", a declarat Eric Pasquez, directorul diviziei comerciale M0.

Conceptul Lodgy va apărea în faţa a 50.000 de fani, cu prilejul competiţiei Trophee Andros, care va debuta în prima săptămână a lunii decembrie la Val Thorens în Franţa.

"Este important pentru brandul Dacia să se promoveze prin intermediul unor astfel de evenimente, dat fiind că imaginea produsului este pusă în valoare la costuri mult mai reduse. De-a lungul timpului, Dacia a preferat să îşi consolideze imaginea mai puţin prin reclame agresive şi mai mult prin sport", a mai declarat Gerard Detourbet, director program entry al Renault.

Lansat în Franţa în 2005, brandul Dacia a devenit un jucător important în piaţa auto din Hexagon. Peste 360.000 de vehicule s-au vândut în ultimii şase ani. Cu o cotă de piaţă de 3,4% la finele lunii octombrie 2011, Dacia este al optulea cel mai puternic brand producător de maşini de familie, iar în materie de vânzări se situează pe poziţia a cincea.

"Dacă vă uitaţi la Logan, apoi la Sandero şi Duster, iar acum la Lodgy, veţi vedea că unele trăsături se păstrează, însă trecerea la nivelul următor de design este firească şi menţine direcţia pe care Dacia a impus-o de-a lungul timpului", a declarat, marţi, la Paris, Eric Pasquez, director gamă entry în cadrul Renault.

Întrebat câte locuri va avea noul monovolum, Pasquez a dorit "să păstreze suspansul pentru Geneva", însă a făcut referire la mesajul transmis chiar de numele noului proiect pe care mizează francezii: Lodgy - "ideea de Lodge sugerează apropierea de o maşină de familie (locuinţă, culcuş, căscioară - n.r.)". Cel mai probabil, Lodgy va fi comercializat în două versiuni, cu cinci şi, respectiv, şapte locuri.

Structura automobilului aminteşte de şasiul, dimensiunile şi elementele tehnice ale modelului de serie Duster, în timp ce la nivel de design faţa Lodgy ne trimite către o îmbunătăţire estetică faţă de sora mai mică Sandero. Aspectul exterior al spatelui este însă cel care a stârnit reacţii printre jurnaliştii prezenţi luni seară la Paris, la atelierele companiei Renault, dat fiind că asemănarea cu modelul anterior Renault Megane 2 este semnificativă.

Oficialii Dacia-Renault nu au dorit să comenteze informaţii legate de motorizări şi dotări, însă au menţionat că elementele de arhitectură vor fi comune cu cele ale modelului Duster, "modificate şi îmbunătăţite".

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Dacia,
Logan în Europa,
Lodgy
/actualitate/cum-vrea-dacia-sa-repete-succesul-logan-in-europa-lodgy-se-lanseaza-in-2012-8975349
8975349
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.