Cum se fac autostrazi in Romania: banii s-au terminat tocmai acolo unde erau lucrarile mai avansate

Postat la 02 septembrie 2010 25 afişări

Din cauza lipsei de finantare sau ca urmare a intarzierilor constructorilor, Roma¬nia nu are prea multe sanse de a-si spori lungimea retelei de autostrazi, care acum masoara numai 321 km.

In momentul de fata, in constructie se afla tronsoane a caror lungime insumeaza 313 km, dupa cum releva o analiza realizata de Business Construct. Nici in cazul acestora lucrarile nu sunt foarte avansate, iar acolo unde stadiul de realizare este mai ridicat a fost taiata finantarea.

Este cazul tronsonului Moara Vlasiei - Ploiesti (42,5 km), construit de asocierea "regilor asfaltului" Dan Besciu si Sorin Vulpescu (Euroconstruct Trading 98), Dorinel Umbrarescu (UMB Spedition) si Costel Casuneanu (PA&CO). Aici, potrivit statisticilor oficiale ale Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), lucrarile sunt executate in proportie de 52%.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
constructii,
autostrada,
lucrari,
bani,
intarzieri
/actualitate/cum-se-fac-autostrazi-in-romania-banii-s-au-terminat-tocmai-acolo-unde-erau-lucrarile-mai-avansate-7084228
7084228
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.