Cum să îţi vinzi locuinţa printr-o ”punere în scenă”

Postat la 27 septembrie 2016 398 afişări

Cum să îţi vinzi locuinţa printr-o ”punere în scenă”

Home-staging-ul este o tehnică de marketing cunoscută în străinătate şi importată şi la noi, care înseamnă pregătirea unei proprietăţi pentru vânzare, prin punerea în valoare a spaţiilor şi crearea unui cadru primitor, personalizat prin mobilare parţială şi amenajare de efect. Tot mai mulţi vânzători români apelează la home-staging pe piaţa apartamentelor noi de lux şi îşi scurtează timpul de stat pe piaţă de la o medie de patru, cât este pentru un apartament gol, la o medie de două luni, când avem un apartament cosmetizat, iar preţul poate fi cu 10 sau chiar 15% mai mare, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii grupului de firme imobiliare Nordis.

„Când vizionează un apartament nou gol, puţini potenţiali cumpărători îşi pot imagina cum ar arăta amenajat şi mobilat, aşa că le este greu să se hotărască. Într-o perioadă a vitezei, oamenii sunt mereu contracronometru şi vor să se mute cât mai repede într-o locuinţă şi apreciază orice idee de amenajare realizată cu imaginaţie şi aflată în trend. Apartamentele frumos finisate şi mobilate atrag mai mulţi clienţi şi se vând mai repede şi mai scump decât cele nemobilate.  Există chiar proprietari care le pregătesc pentru vânzare sau revânzare, exact cu acest scop şi modul profesionist în care o fac se apropie foarte mult de serviciile de home-staging din Statele Unite, acolo unde există chiar firme specializate care vin şi aduc mobilierul, decoraţiunile şi plantele înainte de scoaterea pe piaţă şi îl iau înapoi, după vânzare”, afirmă Emanuel Poştoacă, General Manager, Nordis.

Potrivit Nordis, ansamblurile rezidenţiale care au show-room de prezentare vând mai bine. Oamenii au nevoie să vizualizeze cum poate fi organizat şi amenajat spaţiul interior, aşa că o privire în show-room-ul unui ansamblu rezidenţial le dă o idee despre cât de mare este livingul sau dormitorul, cum se poate amenaja mobilierul şi dacă este suficient pentru nevoile familiei. „La ansamblurile pe care le reprezentăm în mod exclusiv, după amenajarea unui apartament show-room, au crescut vânzările cu 5-10%, faţă de perioada anterioară. Pentru fiecare ansamblu ne-am orientat către mobilier şi decoraţiuni din segmentul de piaţă al publicului ţintă vizat. De exemplu, la ansamblul Park Residences 5 am apelat la gama premium a retailerilor de mobilă Ikea şi KIka, iar la High Residence la mobilierul de lux personalizat BoConcept având ajutorul firmei de design Scandinavian Design House România”,afirmă Emanuel Poştoacă, General Manager, Nordis.

Grupul de firme imobiliare Nordis a fost înfiinţat în 2008, de către Emanuel Poştoacă, consultant imobiliar cu experienţă in investiţii rezidenţiale în zona de nord şi astăzi reuneşte trei firme specializate: Nordis, de intermediere imobiliară, Nordis ¬ Administrare, de administrare de imobile şi Nordis Investments, de investiţii si dezvoltare imobiliară. Nordis are în portofoliu, la vânzare, închiriere sau în administrare  peste 2.500 de proprietăţi din zonele de nord ale Bucureştiului din Piaţa Victoriei şi până în Iancu Nicolae: Kiseleff, Aviatorilor, Primăverii, Herăstrău – Şoseaua Nordului, Băneasa şi Pipera.Printre companiile care au apelat la serviciile Nordis se numără: Generali, De Silva, Porsche Bank, Lukoil, BCR, Lidl, BauMax, Arabesque, Strabag, Alstom, Philips, Dent Estet, Alitalia, Apa Nova precum şi Ambasada Ungariei, Ambasada Coreei, Ambasada Ciprului.

Urmărește Business Magazin

6 luni în care solidaritatea a fost cuvântul cheie şi în business 6 luni în care solidaritatea a fost cuvântul cheie şi în business

Trecuseră ani buni de când vorbisem cu un cunoscut om de afaceri. Şi totuşi, în seara de 12 martie, în care ne pregăteam „să ne facem bagajele” din redacţie şi să lucrăm de acasă – pe termen nedefinit – m-a sunat personal.

vezi continuarea
ZF.ro
Am pus faţă în faţă şase dintre cei mai iscuţi chefi de pe plan local cu şase vinuri româneşti alese pe sprânceană şi i-am provocat să gătească un fel de mâncare pentru un pairing perfect. Ce a ieşit? Am pus faţă în faţă şase dintre cei mai iscuţi chefi de pe plan local cu şase vinuri româneşti alese pe sprânceană şi i-am provocat să gătească un fel de mâncare pentru un pairing perfect. Ce a ieşit?
Cum au reuşit doi antreprenori să readucă la viaţă apa de colonie şi să o transforme într-un produs de lux cu prezenţă în toată lumea
Mediafax
ISTORIA FĂRĂ PERDEA / La naşterea Securităţii au pus umărul oportuniştii, trădătorii şi spionii ruşi ISTORIA FĂRĂ PERDEA / La naşterea Securităţii au pus umărul oportuniştii, trădătorii şi spionii ruşi
Scandal post-alegeri fără precedent în Capitală. Încăperea cu materiale electorale, desigilată la cererea preşedintelui Biroului Electoral Sector 1. PSD cere reluarea votului
MonitorulApararii
„Aceasta este democraţia”. Imperfecţiunea unei dezbateri prezidenţiale americane „Aceasta este democraţia”. Imperfecţiunea unei dezbateri prezidenţiale americane
În Nagorno-Karabah a început un nou război armeano-azer
MonitorulPartidelor
Scandal fără precedent la Sectorul 1. Poliţia s-a autosesizat Scandal fără precedent la Sectorul 1. Poliţia s-a autosesizat
Clotilde Armand: Matematic am învins. Primul lucru pe care-l vom face va fi o ”primărie de sticlă”
MonitorulSiguranteiCetateanului
„Most Wanted”. Unul din cei mai căutaţi români din lume, prins în Irlanda. Ce infracţiuni a comis „Most Wanted”. Unul din cei mai căutaţi români din lume, prins în Irlanda. Ce infracţiuni a comis
Ce au spus Trump şi Biden despre pandemia COVID-19, economia SUA, schimbările climatice şi conflictul rasial

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.