Cum să faci un milion de euro din rochii de ocazie la 27 de ani
Compania Cristallini, producător şi importator de rochii de ocazie, estimează că va reuşi anul viitor să ajungă la afaceri de un milion de euro, în creştere cu circa 50% comparativ cu 2012.
Alina Orzan (27 de ani) şi Cristian Cîrstea au pus bazele companiei la finalul lui 2009, iar în în primăvara anului viitor au deschis showroomul. Cristian Cîrstea avea în momentul în care a pornit la drum în această afacere şase ani de experienţă în domeniul online. Partenera sa, absolventă a Facultăţii de Informatică, fusese stilist TV şi avusese anterior un salon spa în zona Dorobanţi. "Încă de la început ştiam că vreau să am o companie care să vândă rochii de ocazie. Am avut nevoie de câteva luni să punem bazele site-ului şi să încheiem acordurile cu furnizorii, însă apoi i-am dat drumul", spune Alina Orzan. Astăzi compania are furnizori din Statele Unite şi din Marea Britanie, cu unii parteneriatele fiind semnate de la început. Printre brandurile pe care compania Cristallini le oferă se numără Terani Couture sau Blush Prom.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro