Cum să faci un milion de euro din rochii de ocazie la 27 de ani

Postat la 24 decembrie 2012 50 afişări

Compania Cristallini, producător şi importator de rochii de ocazie, estimează că va reuşi anul viitor să ajungă la afaceri de un milion de euro, în creştere cu circa 50% comparativ cu 2012.

Alina Orzan (27 de ani) şi Cristian Cîrstea au pus bazele companiei la finalul lui 2009, iar în în primăvara anului viitor au deschis showroomul. Cristian Cîrstea avea în momentul în care a pornit la drum în această afacere şase ani de experienţă în domeniul online. Partenera sa, absolventă a Facultăţii de Informatică, fusese stilist TV şi avusese anterior un salon spa în zona Dorobanţi. "Încă de la început ştiam că vreau să am o companie care să vândă rochii de ocazie. Am avut nevoie de câteva luni să punem bazele site-ului şi să încheiem acordurile cu furnizorii, însă apoi i-am dat drumul", spune Alina Orzan. Astăzi compania are furnizori din Statele Unite şi din Marea Britanie, cu unii parteneriatele fiind semnate de la început. Printre brandurile pe care compania Cristallini le oferă se numără Terani Couture sau Blush Prom.

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
rochii,
ocazie,
cristallini
/actualitate/cum-sa-faci-un-milion-de-euro-din-rochii-de-ocazie-la-27-de-ani-10410059
10410059
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.