Cum să faci o afacere pe Instagram. O tânără de 34 de ani povesteşte cum a reuşit să clădească un imperiu în mediul online

Autor: Andra Stroe Postat la 19 martie 2019 3912 afişări

Cum să faci o afacere pe Instagram. O tânără de 34 de ani povesteşte cum a reuşit să clădească un imperiu în mediul online

Plasată de Forbes pe locul 37 pe lista celor mai bogate antreprenoare din America, Huda Kattan, în vârstă de 34 de ani, are o avere de peste 500 de milioane de dolari. Cine este însă mogulul care şi-a construit o avere din postările pe Instagram şi clipurile de pe YouTube?

 

Pe lângă averea fabuloasă, antreprenoarea în vârstă de 34 de ani are o comunitate de 26 de milioane de fani şi urmăritori pe Instagram şi 2,4 milioane de abonaţi pe YouTube, conform Bloomberg. 

Compania de make-up a Hudei Kattan, Huda Beauty, a fost evaluată de Forbes la un circa 1 miliard de dolari. Anul trecut, Kattan a vândut o mică parte din participaţiile brandului său companiei TSG Consumer Partners LLC. Astfel, ea a devenit "primul influencer de beauty din social media care a atras un fond de capital privat”, spune Deborah Weinswig, fondatorul şi directorul executiv al Coresight Research, un think-tank de retail.

Kattan provine dintr-o familie de irakieni şi a crescut în Oklahoma, SUA. Ea a început să se joace cu produsele cosmetice de la vârsta de 9 ani.   "Ca adolescentă, m-am simţit foarte neatractivă, asa ca întotdeauna am fost atrasă de produsele de make-up", spune ea. În 2008, a absolvit Universitatea din Michigan obţinând o diplomă în afaceri şi s-a alăturat familiei sale în Dubai. S-a mutat ulterior la Los Angeles pentru a studia la şcoala de make-up, apoi a revenit în Dubai, iar în 2010, la îndemnul uneia dintre surorile sale, a început un blog de frumuseţe.

Unul dintre primele sale clipuri de succes a fost Cele 10 porunci pentru a obţine un selfie perfect, care a strâns 2,5 milioane de vizionări. Când a lansat o colecţie de gene false în cadrul magazinului Sephora din Dubai, în 2013, într-o singură lună s-au vândut produsele estimate de retailer pentru un an.

În prezent, brandul său vinde 20 de tipuri de gene false, alături de colecţii de rujuri, creioane de buze şi fond de ten.     

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
construire,
postari,
industrie,
poveste

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.