Cum au transformat trei tineri români un proiect făcut pentru master într-o afacere de viitor
Într-o lume în care tehnologia se dovedeşte tot mai indispensabilă, un grup de trei tineri antreprenori români şi-a propus să schimbe regulile jocului când vine vorba de amenajări interioare şi să fructifice beneficiile digitalizării în acest domeniu. Marius Cealera, Marcel Iancău şi Mihai Iordache au creat astfel Casa De Idei, un spaţiu virtual în care profesioniştii, arhitecţii, designerii şi micii producători se întâlnesc cu oamenii dornici să îşi creeze spaţii de locuit sau de lucrat inedite. Platforma va pune la dispoziţia utilizatorilor produse şi conţinut inspiraţional pentru proiecte de amenajare, încurajând designerii şi micii producători locali de decoraţiuni şi mobilier să îşi dezvolte businessurile.
Prin intermediul platformei, arhitecţii, designerii, producătorii şi constructorii se află în contact direct cu utilizatorii interesaţi de colaborarea cu profesionişti, „acesta reprezentând un beneficiu substanţial prin atragerea de noi clienţi şi accesul la utilizatori direct interesaţi de servicii de home design", spun reprezentanţii businessului. În plus, Casa De Idei permite profesioniştilor înregistraţi să încheie colaborări unii cu ceilalţi, oferind astfel servicii complementare şi crescând şansele proiectelor de succes.
Platforma dispune şi de o structură de tip marketplace, ceea ce permite producătorilor expunerea şi vânzarea directă a produselor lor, fie prezentate în prealabil în secţiunea de idei şi inspiraţie, fie listate în mod direct spre vânzare.
Casa De Idei este rezultatul transpunerii din teorie în practică a unui proiect realizat în cadrul unui program MBA şi a beneficiat până acum de validare atât prin studiile de piaţă realizate, cât şi investiţiile pe care cei trei antreprenori au reuşit să le atragă prin fonduri europene şi prin participarea la competiţia WeAccelerate by Telekom, explică reprezentanţii platformei.
Planurile de viitor implică dezvoltarea platformei, cei trei antreprenori având ca obiectiv generarea a 100.000 de idei în primii doi ani de funcţionare, cât şi ca platforma să devină una regională în următorii 5 ani, cu peste 10.000 de utilizatori autentificaţi.
„Ne dorim ca proiectul Casa De Idei să devină un reper în industria de design şi amenajări din România şi să fie recunoscut de asociaţiile profesionale”, spune Mihai Iordache, cofondator Casa DE Idei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro