Cum arată noul sediu OLX şi ce trebuie să faci pentru a lucra aici - GALERIE FOTO

Postat la 16 mai 2017 37 afişări

Compania de anunţuri OLX Group, care reuneşte platformele Autovit.ro, Storia.ro şi Olx.ro, s-a relocat la începutul anului într-un spaţiu de birouri din clădirea America House, în centrul Bucureştiului, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

În spaţiul de 900 mp lucrează 65 de angajaţi, cu 40% mai mulţi faţă de anul trecut, în departamente precum marketing, vânzări, advertising, moderare şi customer support sau financiar.

Noul sediu OLX Group vine în contextul creşterii accelerate ale companiei din ultimii doi ani. În 2016, compania a scos pe piaţă peste 25 de locuri de muncă, dintre care 15 au acoperit arii noi de specializare. Pentru perioada de început a anului 2017, OLX Group îşi propune să recruteze 6 specialişti noi pe pozitiile de consultant de vânzări (Storia.ro), specialist suport clienţi (OLX), moderator de anunţuri (OLX), manager zonal de vânzări (Autovit.ro) şi graphic designer pentru toate cele trei branduri.

Potrivit reprezentanţilor companiei, proiectul de amenajare a pus accent pe facilitarea colaborării dintre colegi, prin crearea de locuri de întâlnire formale şi informale, dar şi pe organizarea unor zone de relaxare, precum sala de jocuri, în care membrii echipei OLX Group să se poată detaşa, chiar şi pentru câteva minute, de activitatea de la birou.

„Un principiu la care ţinem în toate birourile noastre globale este asigurarea unui grad ridicat de confort, în spaţii care reflectă identitatea noastră. Având în vedere creşterea de anul trecut, biroul anterior devenise neîncăpător şi am folosit această oportunitate pentru a construi de la zero un spaţiu în care să ne simţim ca acasă şi care să permită extinderea activităţii în viitor. Am ales ca zonă centrul Bucureştiului, întrucât este uşor accesibil, atât pentru majoritatea colegilor, cât şi pentru colaboratorii noştri externi.”, menţionează Victor  Preda, HR Manager OLX Group România.

Planurile pentru următorul an se concentrează pe consolidarea şi dezvoltarea echipei, atât prin programe de training susţinute de parteneri externi, cât şi prin accesul la platforme online de cursuri ale grupului. “Membrii echipei OLX Group au parte de un pachet de beneficii flexibil, pe care îl pot distribui către tipul de activitate ce reflectă cel mai bine interesele proprii, fie că vorbim de cursuri sau de activităţi extra-work. Totodată, aceştia au parte de acces gratuit la o platformă de e-learning care acoperă majoritatea ariilor de interes, de la sales până la data science, iar de câteva ori pe an participă la cursuri specializate şi întâlniri internaţionale, astfel încât să poată învăţa şi împărtăşi din experienţele profesionale ale colegilor din alte ţări din grup.”, continuă Victor Preda. La nivel internaţional, grupul OLX este prezent în 48 de ţări şi are peste 4.000 de angajaţi.

Mai multe fotografii în galeria foto

 

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Creşte inflaţia, creşte cursul şi creşte ROBOR-ul! O discuţie cu Cristian Hostiuc, director editorial Ziarul Financiar şi Felix Drăghici, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.