Cum a influenţat lansarea noului iPad valoarea de piaţă a Apple?

Postat la 09 martie 2012 17 afişări

Valoarea de piaţă a gigantului Apple depinde foarte mult de felul în care sunt primite produsele pe care le lansează. Tocmai de aceea, activităţile de marketing care însoţesc fiecare eveniment de acest gen sunt extrem de importante.

Înainte de fiecare lansare, produsele sunt anunţate cu mare fast, iar publicului i se lasă o perioadă relativ mare de aşteptare, atfel înâct interesul şi curiozitatea să-i fie stârnite. După cum veţi putea vedea şi în graficele de mai jos, aproape în toate cazurile perioada imediat precedentă lansării a marcat o creştere a preţului acţiunilor, după care a urmat o perioadă de stagnare, iar după lansare, valoarea acţiunilor s-a stabilizat, ajungând la nivelul iniţial, dinaintea creşterii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lansare,
iPad,
Apple
/actualitate/cum-a-influentat-lansarea-noului-ipad-valoarea-de-piata-a-apple-9383610
9383610
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cât câştigăm din businessul NATO. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.