CSAT avertizează că privatizarea CFR Marfă ar putea avea implicaţii asupra siguranţei naţionale
Secretariatul Consiliului Suprem de Apărare a Ţării (CSAT) cere Ministerului Transporturilor să poarte discuţii cu Consiliul Concurenţei cu privire la implicaţiile pe care privatizarea CFR Marfă le-ar putea avea asupra siguranţei naţionale, în condiţiile în care compania de stat deţinea anul trecut o cotă de piaţă de circa 50%.
Nu de multe ori în ultimii 20 de ani CSAT a avut o opinie cu privire la privatizarea unei companii de stat. CFR Marfă, care a avut anul trecut afaceri de 237,4 milioane de euro, ar urma să fie privatizată în proporţie de cel mult 20%. Potrivit unui proiect de hotărâre de guvern, elaborat de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, veniturile totale din activitatea de privatizare a unui pachet de cel mult 20% din acţiunile CFR Marfă, respectiv Tarom, ar putea aduce venituri de 52,5 mil. lei (12,5 mil. euro), de trei ori peste estimările iniţiale, în special din dividende, precum şi cheltuieli de şapte ori mai mari, respectiv 22,26 mil. lei (5,3 mil. euro), pe rapoarte de evaluare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro