Creşteri de două cifre pentrru Ikea

Autor: Matei Postat la 14 august 2012 41 afişări

Magazinul de mobilier şi decoraţiuni IKEA din Bucureşti va înregistra o creştere de două cifre a vânzărilor în actualul an de catalog, care se încheie la sfârşitul lunii august, estimare realizată în funcţie de numărul de vizitatori.

"Vom înregistra o creştere de două cifre faţă de anul trecut", a declarat marţi într-o conferinţă de presă, Cornel Oprişan, retail manager IKEA România.Magazinul deţinut de retailerul suedez IKEA a înregistrat în perioada 1 septembrie 2010-31 august 2011 vânzări de 361,8 milioane lei, în creştere cu 10,5% faţă de anul precedent, potrivit Mediafax.Oprişan a afirmat că planurile legate de construcţia celui de-al doilea magazin din România vor fi anunţate atunci când datele vor fi disponibile.

"Ne interesează orice oraş cu peste 300.000 de locuitori, iar construcţia şi amenajarea vor dura 14 luni. (...) Decizia este destul de grea şi îndelungată, se trece prin câteva filtre", a spus managerul.

Despre fluctuaţiile cursului valutar şi despre creşterea preţului carburantului, Oprişan a comentat: "Cursul ne afectează la fel ca pe toată lumea, practic, dar încercăm să le compensăm, după cum ştiţi noi am compensat şi creşterea de tva de acum doi ani ... încercăm să găsim noi metode, mijloace, soluţii de a compensa pentru că până la urmă chiar dacă nu modificăm preţurile în mod semnificativ(...) până la urmă beneficiul rămâne pentru că de fapt costurile cresc, carburantul, logistica."

IKEA România a lansat marţi catalogul pentru intervalul septembrie 2012-august 2013, în România fiind disponibile 950.000 de exemplare care se vor distribui gratuit locuinţelor din Bucureşti, Ploieşti şi împrejurimi. Cu tema "Dă o nouă viaţă casei tale", catalogul are ca noutate o aplicaţie interactivă pentru telefoane şi tablete ce utilizează sisteme de operare Android şi IOS. O dată cu lansarea de la 1 septembrie a noului catalog, vor exista aproximativ 25 de familii de produse la care se vor înregistra reduceri cuprinse între 8 şi 20 %.

Reprezentanţii retailerului au afirmat că preţurile valabile în următorul an sunt comparabile cu cele din perioada anterioară, iar gama de produse este schimbată în proporţie de 20-25%. Din totalul produselor comercializate de magazinul din Bucureşti 4-5% sunt realizate local; compania are 22 de furnizori din România.Începând cu data de 20 august, Ikea lansează şi programul de loialitate Ikea Family, mecanismul fiind destul de simplu. Prin completarea unui formular clientii intra gratuit în posesia unui card care asigură reduceri de preturi la gama Family, oferte speciale la restaurant, revista digitală live pe mail, selecţii lunare de produse obişnuite la preţuri speciale de membru, precum şi o perioadă extinsă de returnare a produselor.

O altă noutate o vor reprezinta serviciile multimedia integrate în mobilier, lansate recent pe plan internaţional şi care ar putea fi disponibile în România din octombrie sau noiembrie.La nivel internaţional, catalogul Ikea 2013 se tipăreşte în 211 milioane de exemplare, distribuite în 43 de ţări, în 29 de limbi şi în 69 de ediţii.Compania suedeză, fondată în 1943, deţine 337 de magazine în 40 de ţări sau teritorii, dintre care 40 de magazine sunt francize deţinute de alte companii decât Ikea Group.Deschis în 2007, magazinul Ikea din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea, Ikea România a devenit parte din Ikea Group.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Creşteri,
Ikea,
mobilier,
decoraţiuni
/actualitate/cresteri-de-doua-cifre-pentrru-ikea-9947516
9947516
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.