Creştere spectaculoasă a vânzărilor pentru un magazin local de produse bio, pe fondul pandemiei. „Ne aşteptăm la o dublare a cifrei de afaceri în 2020"
Republica BIO, unul dintre cele importante magazine online local cu produse bio şi naturale, a înregistrat în perioada martie - iunie 2020 o creştere cu peste 200% a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Estimările reprezentanţilor companiei sunt de menţinere a trendului ascendant până la finalul anului şi o dublarea cifrei de afaceri în 2020.
Numărul vizitatorilor din magazin a crescut cu 67% în această perioadă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, 78% fiind utilizatori noi, iar rata de conversie s-a îmbunătăţit cu 35%. La începutul epidemiei de COVID-19, în luna martie, panica a generat cumpărături de impuls, fapt ce a dus la o creştere cu 40% a valorii coşului mediu şi a frecvenţei de cumpărare, spun reprezentanţii companiei. Potrivit lor, s-a remarcat însă o componenţă dezechilibrată a coşului zilnic, uneori cu zeci de kilograme de făină şi baxuri de drojdie, stocurile de alimentele fiind principala preocupare a clienţilor. Astfel, în afară de sortimentele de făină şi drojdie, au fost înregistrate creşteri semnificative la conserve, paste, cereale şi leguminoase precum: fasole, linte, năut, mazăre. De asemenea, produsele dezinfectante au înregistrat vânzări record.
În lunile aprilie şi mai s-a observat în rândul clienţilor o schimbare de atitudine şi conştientizare a importanţei menţinerii sănătăţii, reflectată în dublarea vânzărilor de suplimente şi triplarea vânzărilor de superalimente.
Odată cu venirea verii şi relaxarea măsurilor impuse de autorităţi a crescut semnificativ şi categoria de produse de îngrijire personală, inclusiv produsele pentru protecţie solară.
„Marea provocare a acestei perioade a fost menţinerea lanţului de aprovizionare şi gestionarea creşterii neprevăzute a cererii. Mulţi producători europeni au limitat livrările în afara ţărilor de origine pentru a-şi proteja consumatorii locali. Încă un motiv pentru noi, ca şi consumatori, să le urmăm exemplul şi să încurajăm prin alegeri brandurile româneşti. O altă provocare a fost să ne menţinem promisiunea faţă de clienţi şi să livrăm în 24/ 48 de ore în contextul în care majoritatea magazinelor online au întârziat timpii de livrare. Avem marele avantaj de a livra din stoc propriu, iar cu un efort suplimentar am reuşit să ne păstrăm promisiunea de a livra mereu la timp” declară Ciprian Stancu, fondatorul businessului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro